''SeLamLar''

Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
2
Arkada$Lar Hepinize SeLamLar . Aranıza Yeni kaTıLdım .Gerçi Size Biraz Uzagım Ama ÖnemLi oLan Sevgi ve Saygı ... 1 Ay'a Kadar Motor aLıyorum aLmadan Aranıza katıLayım dedim :) Umarım Ho$ VakitLer Geçiririz. SaygıLarımLa...
TunceLiden OrAy.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aramıza hoşgeldin :rendeer:

ş harfinde bir sorunmu var :silent:
 
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
2
2003 senesinden beridir sanaldayım usta . insan istediği şekiLde yazamıyor gaLiba burda ?
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
turkce yaz kardeşim burasi turk bir motor sitesi hatirlatirim TURKİYEDESİN

luzumsuz

adamın başka bir yerde olduğunu idda ettiğimi var. hemen burası türkiye!! emın ol bu ülkede yaşayanların hepsi yaşadıkları yerin türkiye olduğunun farkında!!!


ayrıca bir şeyleri izah etmek istiyorsan daha ılımlı yaklaşabilirsin v eğer öyle yaklaşırsan daha öğretici olur!!!

v HOşgeldin dostum....
gönlüne göre ola....
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
vala SON ısımlı kardesıme bende yurekten katılıyorum... İlk uye oldugumda da banada aynen böle bı tavırla yaklasıldı ve ben neye ugradıgımı sasırdım... herkes de ustume gelınce sınırlen ıstemedıgımı seylerı yapmak zorunda kaldım ve uyelıgım ıptal olmustu ılk gunden... burda bazı uye arkadaslarımızın karsılama teknıklerı bıraz farklı gelıyor bana.... (ASI CHOCUG KARDESIM) hosgeldın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst