Selamlar

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
1
Herkese merhaba. 6 sene kadar önce bir virago 250 sahibiydim. Yurtdışına giderken sattım. Şimdi kader beni bodrum gibi sıcak bir yere getirdi koydu. Ben de güzel havaları görünce motor sevdası depreşti. Sanırım alacağım yeni bir tane. Gönlüm FZ6 dan yana.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
usta hos gelmissin bende gurbetciyim..inan benimde motorum burnumda tutuyor..:)fazer sanirim..benim yigenimde var..herseyi ile mukkemmel bi motor ama cok yaktigindan sikayetci sifir almasina ragmen ole..yani eger 4 silindir diyorsan..benzin masraflarini gozden cikar..bana sorarsan 2 silindir dl vstrom veya transalp..pegasu...bmw gs..mukkemmel aletler..yolun ve farin acik olsun dostum..:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
:rendeer: aramıza hoş geldin.Umarım herşey gönlünce olur.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, umarım istediğin motora sahip olursun.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza hoşgeldin:rendeer:
fz6 şahane bir motor. benim sırada da o var:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst