Selamlar..

Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
4
Ehliyetimi yeni aldım, daha doğrusu sınava 1 hafta önce girdim, sertifikamı bekliyorum :)

CRF 250L aldım.. Çok keyifli bir aletmiş.. :)

Herkese selamlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst