selamlar

Katılım
24 Nis 2014
Mesajlar
4
Regal Reptor 250E-9 aldım ve yarın kavusucam nasıpse.sıteye yenı uye oldum paylasımlar ve bılgıler gercekten cok doyurucu oncelıkle sıte yonetıcılerını kutlarım.bır sorum olucak 2 yıl scooter kullandım ılk defa vıteslı bır motorsıklet kullanıcam baslangıc ıcın iyi bir aracmıdır raptor.bir de depo kısmını mat kaplamak ıstıyorum malıyetlerı ve yontemlerı hakkında bılgı verırsenız sevınırım sımdıden tesekkurler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst