Selamlar. yok mu izmirden birileriiiiiiiiii?

Katılım
7 Kas 2015
Mesajlar
0
herkese merhaba. ben 18 yaşında üniversite 1 öğrencisiyim.
tek bir isteğim var motosiklet sahibi olmak.nasip ederse yaz sonuda alıcam.
ehliyetimi aldım cebime koydum fakat.

tek hayalim racing bir makina kullanmak.henüz nasip olmadı bu bana. yok mu bana hiç bi yardım eli uzatabilecek bi abim?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Zannetmem. En ucuz racing grenajları bile 1000 li rakamlardan başlıyor. Sence kimse riske atar mı? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst