- Katılım
- 7 Kas 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba. ben 18 yaşında üniversite 1 öğrencisiyim.
tek bir isteğim var motosiklet sahibi olmak.nasip ederse yaz sonuda alıcam.
ehliyetimi aldım cebime koydum fakat.
tek hayalim racing bir makina kullanmak.henüz nasip olmadı bu bana. yok mu bana hiç bi yardım eli uzatabilecek bi abim?
tek bir isteğim var motosiklet sahibi olmak.nasip ederse yaz sonuda alıcam.
ehliyetimi aldım cebime koydum fakat.
tek hayalim racing bir makina kullanmak.henüz nasip olmadı bu bana. yok mu bana hiç bi yardım eli uzatabilecek bi abim?