- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhabalar.Forumu bir süredir takip ediyordum ve ciddi ciddi supersporta başlama kararı aldığımdan dolayı foruma kayıt oldum.250 cc ile başlamak istiyorum.Forumda belki yüzlerce konu vardır ve bir çoğunuda şu zamana kadar inceledim.Benim asıl sorum sağlık problemlerimle ilgili.Sırt ve bel bölgemde fıtık var.Bel bölgesi çok sıkıntı çıkarmıyor ancak sırtta bulunan fıtık beni gerçekten günlük yaşantımda dahi sürekli rahatsız ediyor.Derin nefes bile alamıyorum sırtım resmen batıyor.3 hafta kadar fizik tedavi gördüm ancak netice alamadım.Tedavi yeni bitti ve doktor 2-3 hafta kadar beklememi,belki vücudun kendini toparlayabileceğini söyledi ki bunu söylerken kendisi bile pek ihtimal vermedi kanımca.Bu durum söz konusuyken supersport bir motosiklete başlamak ne derece mantıklı olur?Rahatsızlığımda herhangi bir ilerlemeye yol açarmı?aranızda eminim bel fıtığı olan vardır ama sırt fıtığına sahip biri varmıdır bilmiyorum açıkçası.Tüm fıtıklar arasında %1 ihtimalle görülen bir durummuş.Motosiklet sevdası gerçekten ağır basıyor ve gerçekten bu zevkten mahrum kalmak istemiyorum.Sizler ne düşünüyorsunuz?