selamlar ben tubi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hoşgeldiniz bakalım.. Bayan üyeler nedense bi tanışma yazısı yazıp ortadan kayboluyorlar umarım siz kalıcı ve katılımcı olursunuz.:)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
-NeeeeyyyKkk?
-Feyk bunlar feyk! Bak burda bal gibi "kütahya porselen yazıyo.".
-Hani nerde?
-Aha burda!
(Gora'dan)
Hoşgeldin arkadaşım.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bizim kızların yerinde olsam, mt de kadın olmak die bi topic açar yönetime sabitletirdim :p
yazık onlara yaaa :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avatardaki senmisin

baban manav galiba :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hey maşallah :mrgreen: avatara bak hoşgeldin bacım boşver napacan motoru :D
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
tubbi diyience birden paranoya yaptım ve tubişin reenkarnasyon hali gözümün önünde canlandı. Neyse hoşgeldin dedim, diyorum.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Tubis'imiz vardı, bir de Tubi'miz oldu. Haydi hayırlısı bakalım.

Hoş geldiniz.

Kendinizi tanıtırken kaçamak davranmanız arkadaşlar arasında şüpheye yol açmış gibi.

Tubis isimli üyemize nispet yapmak istiyor gibisiniz. Seçtiğiniz avatar da onun bir zamanlar kullandığı avatar idi.

Bu kadar tesadüfe(!) pes doğrusu.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tubis'imiz vardı, bir de Tubi'miz oldu. Haydi hayırlısı bakalım.

Hoş geldiniz.

Kendinizi tanıtırken kaçamak davranmanız arkadaşlar arasında şüpheye yol açmış gibi.

Tubis isimli üyemize nispet yapmak istiyor gibisiniz. Seçtiğiniz avatar da onun bir zamanlar kullandığı avatar idi.

Bu kadar tesadüfe(!) pes doğrusu.

serdar abinin dedigi baya ilginç yaw bi bildigin vardır abi heralde ...canı sıkılmıştır şahsın..bu topikten sonra bida koybolur gider...geçenlerde dabbe diye bi üye bi selam yazdı topik aldı başını gitti mesaj rekoru kırıldı ve uçtuu gitti buda öylr olur heralde yaw bu kızlar niye böyle yapıyolar tabi bazıları hariç yaw anlatın sorun motora binmediyseniz paylaşın cevaplayalım hep birlikte bi baynı daha motorcu yaplım bayanlarda olsun anam kendini tanıtsan napcaz nufusuna mı bakcaz allah allh neyse hoş gelmiş sefalar getirmiş tubi
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
2
lise 3. sınıfım ayrıca hoşbuldum

Arkadaslar baya dalga geçmis resmim ve ismimle neneyse canları sağolsun :wiinkk:

:mrgreen:yeni resmime yorumlarını beklerim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
lise 3. sınıfım ayrıca hoşbuldum

Arkadaslar baya dalga geçmis resmim ve ismimle neneyse canları sağolsun :wiinkk:

:mrgreen:yeni resmime yorumlarını beklerim

yok yok sen alınma burda kimse dalga geçmez sadece şakalaşır:)
tekrar hoş geldin:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst