bizim kızların yerinde olsam, mt de kadın olmak die bi topic açar yönetime sabitletirdim
yazık onlara yaaa![]()
avatardaki senmisin
baban manav galiba![]()
Hoşgeldin!
Dudakların da kalınmış,aileden mi geliyor?
hey maşallah :mrgreen: avatara bak hoşgeldin bacım boşver napacan motoru![]()
Tubis'imiz vardı, bir de Tubi'miz oldu. Haydi hayırlısı bakalım.
Hoş geldiniz.
Kendinizi tanıtırken kaçamak davranmanız arkadaşlar arasında şüpheye yol açmış gibi.
Tubis isimli üyemize nispet yapmak istiyor gibisiniz. Seçtiğiniz avatar da onun bir zamanlar kullandığı avatar idi.
Bu kadar tesadüfe(!) pes doğrusu.
-NeeeeyyyKkk?
-Feyk bunlar feyk! Bak burda bal gibi "kütahya porselen yazıyo.".
-Hani nerde?
-Aha burda!
(Gora'dan)
Hoşgeldin arkadaşım.
lise 3. sınıfım ayrıca hoşbuldum
Arkadaslar baya dalga geçmis resmim ve ismimle neneyse canları sağolsun :wiinkk:
:mrgreen:yeni resmime yorumlarını beklerim