- Katılım
- 21 Haz 2009
- Mesajlar
- 131
- Konu Yazar
- #1
Google sağolsun attı beni buraya, birkaç gündür epey yararlanıyorum. sömürücü değil paylaşımcı olunmalı ruhu artı barışında teşvik etmesi sonucu tüm Mt halkıyla tanışmak istedim.
İsmim şafak
yaş 19
Kayseri / Talasdayım.
Motosikletim şuan yok. Gerek öss gerekse yeteri kadar motosiklet hakkında bilgiye sahip olmadığımdan dolayı.
Motosiklet konusunda doğru yerde olduğuma inanıyorum.. Takipcinizim
Herkeze hayırlı, kazasız belasız sürüşler..
İsmim şafak
yaş 19
Kayseri / Talasdayım.
Motosikletim şuan yok. Gerek öss gerekse yeteri kadar motosiklet hakkında bilgiye sahip olmadığımdan dolayı.
Motosiklet konusunda doğru yerde olduğuma inanıyorum.. Takipcinizim
Herkeze hayırlı, kazasız belasız sürüşler..
Son düzenleme: