- Konu Yazar
- #1
Bütün motosiklet.net ailesine iyi akşamlar. Aranıza baya önce katıldım ama ilk mesaj bugüne kısmetmiş 
Aranıza İzmir'den katılıyorum ve uzun süredir ara verdiğim motosiklet macerama tekrardan yamaha xj6n alarak tekrar döndüm :mrgreen: İnşallah pişman olmam :silent:
Aranıza İzmir'den katılıyorum ve uzun süredir ara verdiğim motosiklet macerama tekrardan yamaha xj6n alarak tekrar döndüm :mrgreen: İnşallah pişman olmam :silent: