Selam

Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
6
Bütün motosiklet.net ailesine iyi akşamlar. Aranıza baya önce katıldım ama ilk mesaj bugüne kısmetmiş :)

Aranıza İzmir'den katılıyorum ve uzun süredir ara verdiğim motosiklet macerama tekrardan yamaha xj6n alarak tekrar döndüm :mrgreen: İnşallah pişman olmam :silent:
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Slm.. bu aralar etrafta cok xj6 goruyorum hayirdir cok tutuldu galiba mt-07 bu kadar yok...:)
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
6
2 motor arasında çok gidip geldim fakat 4 silindirli oluşundan dolayı xj6 yı tercih ettim ben şahsen :)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Evet 4 silindir ve sesi cok guzel biraz fiyati tuzlu bende xmax var momo simdilik yetiyor..:) ilerde insallah 4 silindir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst