selam

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1
selam arkadaşlar.aranıza hoş geldim diyorum.hepinizin hoşgeldin seslerini duyar gibiyim.şimdiden teşekkürler.hedefim bir yıl içinde repsol 1000 lik bir makinayı kulanabilmek.ama şu ana kadar hiç motror tecrübesi olmayan biriyim.sizlere hedefimi söyledim ricam bana hangi motorla başlamam konusunda yardımcı olmanız.ayrıca repsol 1000 lik bir makinayı kullanabilmek için kısa bir zaman dilimi mi tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.TEŞEKKÜRLER.
iyiki böyle bir site var.:cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle hoş geldin
başlangıç motoru olarak ya bir scotter yada 125 lik bir mototrla başalamanı tavsiye ederim şimdiden 1000lik makina düşünme bence zaten mototr sürmeyi iyice kavradığında aklında değişik marka ve modaller belirecektir.O zaman gelsin onu düşünürsün ama ilk başta ufak bir mototrla yani 125 cc bilenmedin 250 cc bir mototrla başlamanı tavsiye ederim
sana başarılar diliyorum
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
gurolcbr125' Alıntı:
Öncelikle hoş geldin
başlangıç motoru olarak ya bir scotter yada 125 lik bir mototrla başalamanı tavsiye ederim şimdiden 1000lik makina düşünme bence zaten mototr sürmeyi iyice kavradığında aklında değişik marka ve modaller belirecektir.O zaman gelsin onu düşünürsün ama ilk başta ufak bir mototrla yani 125 cc bilenmedin 250 cc bir mototrla başlamanı tavsiye ederim
sana başarılar diliyorum
:cat: :bestmt: ::hosgeldi
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
hoş geldin dostum çok acele etme bence motor konusundada çok sayıda topic var hangi tarz motorları beğeniyorsan topclerini okuyarak başlıyabilirsin işe
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
16
hoşgeldin.sende benim gibi acelecisin.benimde tecrübem yok ama bende senin gibi büyük bi motor istiyorum ama iki yıldır bu siteye takılıyom ve fikrim değişti.öyle bir makina için iyi bi tecrübe gerekiyo.bu yüzden bence cbr 125 ile başlayabilirsin.bende bu yaz bir makina alcam .ya cbr 125 yada hyosung gt 250 bu makinalara bakabilirsin.ayrıca aprilla rs 125 de düşünebilirsin ama fiatı fazla sadece dış dizayn mükemmel okadar.acele etme bence hadi hayırlısı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
hoşgeldin, bir hedef belirlemen çok güzel ama tavsiyem bu hedefe
ulaşma zamanı konusunda kendine bir zaman sınırı koyma, şu an için
yapman gereken tek şey site içinde ulaşabildigin tüm bilgilere ulaşmak ve
sağduyulu olmak, bu iki özellik cc konusunda karar vermeni
sağlayacaktır, ardından da gerçek bir eğitim alarak bu olaya başlamak.......
haa birde başlangıç falan hikaye, istersen 1000 cc ile de başlayabilirsin,
kendine güven, bak ben uzaydan gelmedim diyebilecek arkadaşlar da çıkacaktır, bunada dikkat et derim
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
hoşgeldin :cat:

forumda başlangıç motoru diye arama yaptırırsan çok yararlı yazılar çıkacaktır. bence onları okumalısın.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haa birde başlangıç falan hikaye, istersen 1000 cc ile de başlayabilirsin,
kendine güven, bak ben uzaydan gelmedim diyebilecek arkadaşlar da çıkacaktır, bunada dikkat et derim[/QUOTE]
arkadaşım bence sen biraz kendine fazla güveniyorsun ama insanları yanlış bilgilendirme derim nerde görülmüş hiç motor sürmeyen tecrübesis birinin 1000cc motor sürerek başladığı varsa öle biri eli öpülecek adamdır. ben ne duydum, nede gördüm heee uzayda öle oluyorsa onuda bilmem :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
gurolcbr125, sen benim yazımı tam anlamamışsın sanırım, benim kendime güvenmem ile yazdıklarımın ne alakası var ? ben arkadaşın 1000 cc hedefi için yapması gerekenleri kendimce tavsiye ettim ve direk bu cc den başla diyebilecekler çıkar, bu tip kişileri fazla takma dedim ama sen herhalde okurken yanlış anlamışsın, daha bu gün bir arkadaş 750 CC ile başlamanın bir sakıncası olmadıgını, bir aydır hiç sorun yaşamadıgını falan anlatan bir mail yazdı forumda, ayrıca ben 1000 cc ile başlayan da biliyorum..................
(ben değil tabiki :) ben 250 CC ile başladım)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşım scooter alıcaksan paranda varsa x max 250 honda dylan 150 falan bak cok para veremem diyosan kymco agility 125:) yok scooter istemem ben vitesli motor ile başlıcam dersen cbr 125, cbf 250,hyosung 250 gt ve 250gtr modellerine bak bence
bide hoşgeldin:)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
johnny_rook' Alıntı:
gurolcbr125, sen benim yazımı tam anlamamışsın sanırım, benim kendime güvenmem ile yazdıklarımın ne alakası var ? ben arkadaşın 1000 cc hedefi için yapması gerekenleri kendimce tavsiye ettim ve direk bu cc den başla diyebilecekler çıkar, bu tip kişileri fazla takma dedim ama sen herhalde okurken yanlış anlamışsın, daha bu gün bir arkadaş 750 CC ile başlamanın bir sakıncası olmadıgını, bir aydır hiç sorun yaşamadıgını falan anlatan bir mail yazdı forumda, ayrıca ben 1000 cc ile başlayan da biliyorum..................
(ben değil tabiki :) ben 250 CC ile başladım)

ona bakarsan hayabusa ile başlayan da varmış :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aileye hoşgeldin:rendeer:
önce 125 likle başla sora yavaş yavaş yükselirsin
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, benim tavsiyem arkadaşların yazdıklarına önem ver .
sevgi ve saygıyla kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst