- Katılım
- 9 May 2014
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Selamlar kask kafalı abilerim kardeşlerim. 
Belfast/K.İrlanda doğumluyum. 10 yaşıma kadar orada büyüyüp 7 yaşında sahip olduğum Yamaha pw80 e veda edip Türkiye'ye yerleştim.
Lise yıllarım boyunca yetkili servislerde çok takıldım. Bir kaç sefer uzun yol tecrübem oldu (+1000km) 2 yıldır motosiklet kullanmıyorum.
2012 ye kadar tecrübe sahibi olduğum motosikletler: Yamaha YBR125,Honda CBF 150,Piaggio X7,SYM GTS250,Suzuki GSX-F 750,Kawasaki Z750s,Yamaha YZF R-6.Harley-Davidson XL1200c Sporster.
Tanıtma kısmını motosiklet ile olan geçmişim ile kısıtlamak istedim. Sonuçta hepimiz burada bunun için toplanıyoruz öyle değil mi
Herkese keyifli sürüşler dilerim.
Saygılar,
Belfast/K.İrlanda doğumluyum. 10 yaşıma kadar orada büyüyüp 7 yaşında sahip olduğum Yamaha pw80 e veda edip Türkiye'ye yerleştim.
Lise yıllarım boyunca yetkili servislerde çok takıldım. Bir kaç sefer uzun yol tecrübem oldu (+1000km) 2 yıldır motosiklet kullanmıyorum.
2012 ye kadar tecrübe sahibi olduğum motosikletler: Yamaha YBR125,Honda CBF 150,Piaggio X7,SYM GTS250,Suzuki GSX-F 750,Kawasaki Z750s,Yamaha YZF R-6.Harley-Davidson XL1200c Sporster.
Tanıtma kısmını motosiklet ile olan geçmişim ile kısıtlamak istedim. Sonuçta hepimiz burada bunun için toplanıyoruz öyle değil mi
Herkese keyifli sürüşler dilerim.
Saygılar,