- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
- Konu Yazar
- #1
S.a.; merhabalar, Abilerim, Ablalarım, Kardeşlerim
Uzun bir pasif üyelikten sonra(04-03-07'den beri); bugün itibariyle kendimi artık sizlerin içinde görebiliyorum çünkü,
iki hafta önce ehliyetimi alıp, bugünde Motosikletimi Almış bulunmaktayım; (SEYHAN 150) soyadım SEYLAN bu arada:cherry:; Allah bereket versin başlangıç motoru için ideal 2.el aldım 5.600 KM de 2006 model.
Kendimden bahsedeyim ben öğrenci lise3 anadolu lisesinde dersleri orta karar olan; Tekstil diyarı Babadağ köylü ve tekstilci Denizlide oturan bir T.C. Vatandaşıyım.
Bana Motosiklet Aşkını aşılayan "REŞAT ARBAŞ(Donald Duck)[Motosiklet teorisi]" abime ve kitabına ve SİZLERE çok teşekkür ediyorum; 3 yıl önce okumuştum kitabını ve o günden bugüne; bugünü bekledim.
Çok teşekkürler...
NOT:EĞER DENİZLİ'DE AB(+) KAN İHTİYACINIZ OLURSA HER ZAMAN YANINIZDAYIM 7/24
SİZLERE KAZASIZ BELASIZ NİCE KM'ler....
BUYRUN FOTOLAR....
VVV REŞAT ARBAŞ ABİME SAYGILARLA..... VVV
DEPODA HAFİF BİR GÖÇÜĞÜMÜZ VAR OLSUN ODA NAZARLIK
Uzun bir pasif üyelikten sonra(04-03-07'den beri); bugün itibariyle kendimi artık sizlerin içinde görebiliyorum çünkü,
iki hafta önce ehliyetimi alıp, bugünde Motosikletimi Almış bulunmaktayım; (SEYHAN 150) soyadım SEYLAN bu arada:cherry:; Allah bereket versin başlangıç motoru için ideal 2.el aldım 5.600 KM de 2006 model.
Kendimden bahsedeyim ben öğrenci lise3 anadolu lisesinde dersleri orta karar olan; Tekstil diyarı Babadağ köylü ve tekstilci Denizlide oturan bir T.C. Vatandaşıyım.
Bana Motosiklet Aşkını aşılayan "REŞAT ARBAŞ(Donald Duck)[Motosiklet teorisi]" abime ve kitabına ve SİZLERE çok teşekkür ediyorum; 3 yıl önce okumuştum kitabını ve o günden bugüne; bugünü bekledim.
Çok teşekkürler...
NOT:EĞER DENİZLİ'DE AB(+) KAN İHTİYACINIZ OLURSA HER ZAMAN YANINIZDAYIM 7/24
SİZLERE KAZASIZ BELASIZ NİCE KM'ler....
BUYRUN FOTOLAR....
VVV REŞAT ARBAŞ ABİME SAYGILARLA..... VVV
DEPODA HAFİF BİR GÖÇÜĞÜMÜZ VAR OLSUN ODA NAZARLIK
Son düzenleme: