Selam Motorseverler :)

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
Selam Arkadaslar Aranıza Yenı Katildim..
Ben çankırı Dan
Murat
20 Yaşindayim.
Cbf150 Almayi Düşünüyorum. Bu Hafta Içinde Ins Alicam :)

Iyi Sohbetler Hepinize..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
katılımcı olman dileğiyle.bilmediğini umarak hatırlatma yapayım.büyük harf ve renkli yazı yazmak bir duyuru yada not harici yasak...!inş kavuşursun cbf 150'ne :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Hoşgeldin :) CBF 150in şimdiden hayırlı olsun.İnşallah kazasız belasız sürersin.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
çankırının neresindensin bakalım. 13,5 ayım merkezde geçti askerlik sebebiyle. bi bitsede kurtulsam şuradan diyodum ama şimdi içim cızladı ufaktan.
hoşgeldin :cat:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
Hoşgeldin kalıcı ve katılımcı olman dileği ile forumda iyi eğlenceler.Bu arada cbf150 almayı düşünüomussun eğer soruların olursa yardımcı olurum./ [email protected] Bizde cbf çocuğuyuz:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza hoşşgeldin ... Çankırı ya selamlar :) İnş alırsın da aramıza katılırsın sen de :)
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
ufak bi uyari yemişim. oncelikle bilmiyodum nede olsa yeniyiz :) bidaha renkli ve büyük harf yazmamaya gayret ederim.

cümleten hoşbuldum. ortam güzelmiş sevdim valla :)

alper abi msn ekledim.

ayrica Bende Çankırı MerKeZdeyim 20 yıldır :)
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
hoş geldin murat inş. kavuşursun canavarına

ins kavusacamda abi işte aklimda ufak bir iki soru işaretleri var onu bir cbf kullanıcılari olarak sizden cvp bekliyorum sonrasi kolay iş :)

cevremdekiler yamaha ybr al diyolar. cift amortisörlü.

honda cbf tek amortisör. 2 kişi bindigimde sorun olurmu işte :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst