- Katılım
- 14 Şub 2007
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
:rendeer: merhaba arkadaşlar ben Şafak,istanbul çamlıcada yaşıyorum bi cbr 125 :cat: birde activam var motorları ve motorcuları seviyorum ayrıca forum muhabbetlerinin tadıda bi başka olur herzaman
umarım aktif olarakta görüşürüz sık sık,görüşmek üzere :bounce:
