selam herkese

Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
merhaba arkadaşlar,

5 senelik bir bekleyişin ardından geçen ay ilk motorumu aldım
ve yine uzun süredir takip ettiğim motosiklet.net'e üye olmanın
vakti geldi diye düşündüm. :cherry:

selam hepinize,
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
4
motorun hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin bende yeniyim ama aramıza hosgeldin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aramıza hos geldın gercı bend eyenıyım :):) motorun resmı varmı:)
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar,
allah kaza bela vermesin cümlemize :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 PM ----------

aramıza hos geldın gercı bend eyenıyım :):) motorun resmı varmı:)

aslında henüz fotoğraf çekmedim. ancak google'a zongshen fzs125 yazmak yeterli, görsel dosyalarda birçok foto var.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Mesajlar: 1
Üyelik tarihi: 20-03-09
Bulunduğu yer: istanbul
Motosikleti: zognhshen FZS 125
Kan Grubu: AB Rh-

uye olalı bayağı olmuşmu benim kafam mı karışmış...

hoşgeldin kardeş...
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Mesajlar: 1
Üyelik tarihi: 20-03-09
Bulunduğu yer: istanbul
Motosikleti: zognhshen FZS 125
Kan Grubu: AB Rh-

uye olalı bayağı olmuşmu benim kafam mı karışmış...

hoşgeldin kardeş...


Ya aslında durum şöyle:)

Aslıda eski üyelerden sayılırım. Sanırım ilk üyeliğim 2004-5 senelerinde idi. (İlk motosiklet sevgisinin içime düştüğü yıllar) Foruma bir müddet iştirak ettikten
sonra, motosikleti bu kadar sevipte sahibi olamadan forumları takip etmek biraz zor geldi.:salut: ve uzaklaştım forumdan. Bu süre içerisinde kullanıcı adı ve şifremi unuttum. Geçen mart ayında üyeliğimi tekrar açtım ancak şimdiye yazışmak kısmet oldu.

Tekrar herkese teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst