selam herkese bende geldim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
topic noldu biraz muhabbet ederidk...kendimi garip hissediyorum motora binerken biraz duygusallığa vuruyorum hep babam yaşımda adam bisiklete binerken ben motora biniyorum zevklerim için birsürü para dökdüğüm üstbaşımmla ama insanların yiicek ekmeği yok.vsvs acaba diyorum bendemi bi gariplik var!BENMİ SADECE BÖLE DÜŞÜNÜYORUM yaşıtlarım napıyor..nasıl düşünüyor çok merak ediyorum
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
topic noldu biraz muhabbet ederidk...kendimi garip hissediyorum motora binerken biraz duygusallığa vuruyorum hep babam yaşımda adam bisiklete binerken ben motora biniyorum zevklerim için birsürü para dökdüğüm üstbaşımmla ama insanların yiicek ekmeği yok.vsvs acaba diyorum bendemi bi gariplik var!BENMİ SADECE BÖLE DÜŞÜNÜYORUM yaşıtlarım napıyor..nasıl düşünüyor çok merak ediyorum



Benimde oglum senin yaşıtın oda aynısını yapıyor bak daha dün aldım motoru elimden aldı bile..naparsın gençlik bizde genç olduk..:cherry: :cherry:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
organizeişler abi yapıcak bişey. . . ama oğluna ne kadar güvensende en azından bunun bende farkındayım 1100 lük makinayla aragazı verıpdevir saatini 10bine getirmek isdiyicekdir kendini kendine kanıtlamak için egosunu tatmin etmek için ben sence arkasında ol ve onu robokop yap ben 125 lık makinaya binmeme rağmen bu genç yaşımda ölürsem düşersem yandaki kamyonun altına girersem naparım sewdiklerim napar diye marşmotoru devreye girdiğinden itibaren tırsmaya başlıyorum oğluna bi motor parası daha harcasan dahi full koruma bindir diyiceğim botundan tulumuna belliğine montuna dılığine anlamışsındır zaten babam yaında adamsın:) alah kaza belavermesin yüzünüz hep gülsün yolunuz açık olsun baba oğul
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
arkadaslar motosohbet kısmında genc motorcular diye link acılmıstır(cansu saolsun) sohbete orda dewm edelim ???
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
bende mayısda alıcam yaf 17 doldurıyım direk akdeniz:p benzin parasınıu birikdiriyorum giyim kuşamda bot kışlık eldiven pantolonum kaldı sadece herşey çok güzel olacak allah izin verirse...yapmanız gereken beklemek sabırla beklemek unutmayınki bizdeki bu imkanlar diğer yaşıtlarımızın çoğunda yok karnını doyuramayanlar var sadece şükür edip 1-2 sene beklemek eminim bi gün isdediğiniz konumda olursunuz...:rendeer:

cok dogrusun
+ israf haram o yüzden 10 -20 milyarlık motorlar pesinde koşmuyorm kendi çapımda minik scooter ım olsun yeter
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
hoş geldin cansu benimde yaşım 17 bizim gibi genç motorcular lazım bu siteye zaten peki motor almak istesen neyi tercih ederdin
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
organizeişler abi yapıcak bişey. . . ama oğluna ne kadar güvensende en azından bunun bende farkındayım 1100 lük makinayla aragazı verıpdevir saatini 10bine getirmek isdiyicekdir kendini kendine kanıtlamak için egosunu tatmin etmek için ben sence arkasında ol ve onu robokop yap ben 125 lık makinaya binmeme rağmen bu genç yaşımda ölürsem düşersem yandaki kamyonun altına girersem naparım sewdiklerim napar diye marşmotoru devreye girdiğinden itibaren tırsmaya başlıyorum oğluna bi motor parası daha harcasan dahi full koruma bindir diyiceğim botundan tulumuna belliğine montuna dılığine anlamışsındır zaten babam yaında adamsın:) alah kaza belavermesin yüzünüz hep gülsün yolunuz açık olsun baba oğul



zaten bende tarafige çıkmasına izin vermiyorum ve bilirsin belki izmirde eski hava limanını sadece o civarda kullanıyor orada tarafik neredeyse 0 dır:bounce: :bounce:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
aslında en iyisi bn trafkte kullanmk isterm ama bide szn acınızdn bakmk lazm bsy oludugu an acısını bzden cok sz cekersiniz nasıl izin werdm diye
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
sandığın kadar kolay deyil 1.5sene önce popcornu alasıya babamın başının etini yemişdim baba bak herşey çok güzel olucak elimden geldiğince maddi konuda desdek olucam oldumda aldık çok mutluyum herşey çok güzel derken artık bana yetmemeye başladı çok yakıyodu masraf çıkartıyodu dızlıklerımı giyince herkezin alay konusu oldum aa mobilete dizlik takıyo(sesi mobilet gibi çıkıyo 2 zmanlı olduğundan)kendi kendime hırs yapdım para birikdirdim büyük motor alacakdım artık şükür etmesini bilememişmiydim yoksa yapdığım normalmiydi diye gidip geliyordum kararlarımda derken kaza yapdım ehliyetsizlik den ceza yedim birikdirdiğim paraların hepsi ceza ya gitdi malımdan canımdan oldum,ve sonra şükür etmessen faruk böle olur demeye başladım kafayı yiyicekdim ve derken staj hakkını kazandım okumuş olduğum meslek lisesinde babamıda ikna edip ybr mi aldık aylık olarak babama 200ytl veriyorum şükürler olsun diyorum allaha şükür ediyorum umarım buda popcorn olayına dönmez diyorum bazı nusübetler,hayra çıkabiliyor yani aklım çok karışık özellikle allah konusunda kafayı yiyicem eyvah bismillah demeden kontağı çevirdik bak vs.vs. offf nasıl olucak bu işler ya:pale:

zaten bende tarafige çıkmasına izin vermiyorum ve bilirsin belki izmirde eski hava limanını sadece o civarda kullanıyor orada tarafik neredeyse 0 dır:bounce: :bounce:

abi isderse trafikde kullansın sonuçda boş trafiğe kapalı alanda kulanmaı kask dizlik bellik vs.vs. kullanmamasını gerektirmez daha cahiliz genciz eli gaza takılı kalsa 3-5 sanıye altındaki motor 100 küsür kmlere ulaşır olabileceklerin farkındasındır umarım 1100 lük motora binmesi için eğitim öğretim şart cahil insanlarız biz daha:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
kendi paranla motor alman çok güzel bir durum zaten benim oglum da benim yanımda çalişip kendine ilk motorunu almıştı ..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
beyfa kardeşim korumasız oldugunu nereden biliyorsun ..hem ben o okul harici devamlı egitim alıyor:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
oğlun adına sewindim mardinde nerde eğitim alıyor senmi veriyosun








Şu anda izmirde ikamet ediyorum ve kendimi bildim bileli motosiklet tamircisiyim su anda kendime dükkan açtım.. aslında buna ihtiyacım yok ama bu işten çok zevk alıyorum ..anlayacagın oglumda benim gibi motosikletleri çok sever ve gerçekten çok güzel kullanıyor ..:bounce:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Şu anda izmirde ikamet ediyorum ve kendimi bildim bileli motosiklet tamircisiyim su anda kendime dükkan açtım.. aslında buna ihtiyacım yok ama bu işten çok zevk alıyorum ..anlayacagın oglumda benim gibi motosikletleri çok sever ve gerçekten çok güzel kullanıyor ..:bounce:

abicim sen nedediğinin farkındamısın ya ha :farao: :farao: :farao:
sitenin yaş ortalaması bölümüne;

05-06-2006, 21:51 PM
tarih ve saatinde
--------------------------------------------------------------------------------

62 yasındayım marketlerim var mondial 110 tf ,yamaha fzr,cbr1000.ybr125,birde honda beatım var ( bu kadar motor neden diye sorarsanız markette lazım oluyor... demişsin ve şimdide kendimi bildim bileli motosiklet tamircisiyim diyosun ve bu motorları satıp 1000rr ı fzr fireb. aldım diyosun ve buu der demez motosiklet bölümünde yazan bütün mondial marka motorları silip fireb.aldım diyosun iyimisin kendindemisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst