Selam gazcılar

Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
1
Şuan üye oldum siteye. Bakındım falan gayet educational bir forum sitesi oluşturmuşsunuz helal olsun. Henüz motorum yok ama neredeyse çoğu hakkında bilgi sahibi oldum sayenizde. İyi akşamlar, kazasız belasız yolculuklar dilerim.
 
Katılım
27 Eki 2013
Mesajlar
339
hg Rokayx ben de acemi üye olarak herşeyi bu forumda öğrenmeye başladım diyebilirim. bizim gibi olunca okumaktan başka çare yok :) su sıralar moto kullanmayi öğrenmeye çalışıyorum işimiz yaş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst