Selam arkadaşlar

Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
İsmim Yavuz. 35 yaşındayım.İstanbul Ortaköy de yaşıyorum.Makam şoförlüğü yapıyorum. Çocukluktan beri motosiklet merakım olsada scooter dan başka tecrübem olmadı diyebilirim.Yıllardır ertelediğim ehliyet alma isteğimi geçen hafta Pazar günü direksiyon sınavına girerek halletmiş bulunmaktayım.2 gün öncede 2006 model henüz 500km bile yapmamış bir Bisan Lifan Roadstar 250'nin kaporasını verdim.Umarım sitede aktif olup buluşmalarada katılabilirim.

Herkese iyi forumlar dilerim..
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Vay Vay vay... Ejder Abimde gelmiş, Hoşgelmiş, Sefalar Getirmiş...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst