selam arkadaşlar

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
75
hoşgeldin..
bence ıkısıde guzel makıneler yalnız yenı kullanıcı olacıgın için bence kesınlıkle bu ıkı guzel makınelerle baslama hızlı ve öfkeli makinalar bunlar ilk için fazla bence. bende yenı kullanıcı olucam scooterle başlıcam 250 lık...
saygılar:cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
44
aramıza hoş geldin suzuki burgman an400 hakkında söyliyecek söz bulamıyorum binip denemelisin:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
Öncelikle hoş geldin.:rendeer: Bu makinaların ikıside kendi sısnıflarında gayet iyi ve seri makinalar.Yeni başlıyacağını söylemişsin;bence vitesli bir makina ile başla daha sonra istersen scooter a geçersin,en azından vitesli motor kullanmayı da öğrenmiş olursun:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
aramıza hoşgeldin üye olduktan sonra hiç bu adrese girmedin herhalde yada aktif üye değilsin hangisi??
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, mt.izmir adına selamlar.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgeldin....
ben sadece burgman diyorum cunku race lerden korkuyorum fazla hızlı ve kuvvetliler ayrıca bence rahatsızlar..
tabi sen bilirsin zevk ve renk kombinasyonu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst