Selam Arkadaşlar

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yıllardır motorsiklet kullanırım.1987 yılında aldım ehliyetimi. elektronik işi ile uğraşıyorum.29/04/1964 doğumluyum evli ve bir çocuk babasıyım.Emirğan da oturuyorum.Zaman içinde uzaklara taşınan motorsiklet gurubumuzdaki arkadaşlarıda belki buradan gene bulabilir ve yeni dostlar edinebilirim diye düşünüyorum.Başındada bahsettiğim gibi elektronik ile 19 senedir yanılmıyorsam elektronik işi ile uğraşıp bir sürü cihazlar tamir ettim ve halende
devam ediyorum.Yazımı okuyan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim ve benide aranıza kabul etmenizi rica eder güzel sohpetler dilerim..:)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize teşekkür eder aranızda olmaktan mutlu olduğumu belirtmek isterim,kazasız ve keyifli sürüşler.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin sefalar getirdin.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim

Ara sıra bakıyorum mesajlara ve yeni mesajlar içinde çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere arkadaşlarım,kardeşlerim...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst