Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 May 2006
- Mesajlar
- 134
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam arkadaşlar. Ben aranıza yeni katıldım. Hepinizile tanışmak isterim. Ben motorsiklete yeni başladım
şaka şaka:mrgreen: DOSTDARK ın en samimi arkadaşıyım. Aslında motosiklet sevgisini aşılayan da benim.
Neyse hepinize bol rüzgarlı kazasız belasız günler....
Neyse hepinize bol rüzgarlı kazasız belasız günler....