KRMDMC Katılım 29 May 2012 Mesajlar 7 1 Haz 2012 Konu Yazar #1 merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.uzun senelerdir motor kullanıcısıyım.istanbulda yaşıyorum şu an 600RR kullanıyorum
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.uzun senelerdir motor kullanıcısıyım.istanbulda yaşıyorum şu an 600RR kullanıyorum
ZIPPIRMAN Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 25 Şub 2011 Mesajlar 1,768 1 Haz 2012 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hoşgelmişsin dostum.
acayüp Katılım 24 Nis 2007 Mesajlar 4,756 1 Haz 2012 #9 Hoş geldin güzel zamanlama pazar için adını listeye yazdır hemen (ben gidemicem galiba ) http://www.motosiklet.net/forum/etk...aeli-yuvacik-gezisi-3-haziran-2012-pazar.html
Hoş geldin güzel zamanlama pazar için adını listeye yazdır hemen (ben gidemicem galiba ) http://www.motosiklet.net/forum/etk...aeli-yuvacik-gezisi-3-haziran-2012-pazar.html