selam arkadaslar lutfen kusuruma bakmayın.

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
oncelıkle sızlere tek tek tesekkurlerımı sunarım yorumlarınızdan dolayı ama ılk defa motor alacagım ıcın cok kararsız kaldım arkadaslar evet ıkısıde farklı motorlar ama yınede bana yardımcı olursanız sevınırım ve degerlendırken de

daha once motor hıc kullanmadım bılgınız olsun.

ıkı secenek war onumde bı arkadas satıyor yamaha ybr 125 lık 2004 model 21000 de 2300

ve suzukının an 125 scooter ı sıfır ı 2,350 v

bılıyorum ıkısıde farklı bırı vıteslı bırı otomatık ama
yardımcı olmanızı ıstıyorum benı aydınlatın.

saygılarımla.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
hocam başlık olmamış pek onu söleyeyim ilk önce :) , ben sana ybr yi öneriyorum tabii motorun temiz olduğunu varsayarak , ayrıca fiyatıda biraz yüksek gibi 2 bin ytl ye felan alman lazım o kmde , ybr her yola gelir , sağlamdır , bakımı ve parçaları ucuzdur , rahat satılır , rahat kullanılır ...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Ben kusura bakarim arkadasim!

Sorunun yanitina gelince motosiklet tecrubenin olmadigini soylemissin bunun icin boyuna ve kilona uygun bir scooter secmek ile basliyabilirsin ve tabiki motosiklet icin ayiracagin butceye korumalarini ve kask'i da eklemeni hesabini buna gore yapmani diger arkadaslarimizinda fikirlerini dinlemeni ve senin icin en iyi olani secmeni diliyorum

Hos geldin.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ybr iyi bi seçim olacaktir senin için ama fiyati biraz pahali geldi bana 2000 bin ytlden daha fazla etmeyecegini düşünüyorum 1-2 hafta içindede vitesli motora alişirsin....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bu sorunu cevabı bence sende saklı sana şöle yardımcı olayım ilerde motor buyutmeye karar verdiğinde scooter mi kullanacaksın yoksa vitesli bişeylermi ona göre değerlendir derim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İkisi de iyi motorlar. YBR az daha kendini kanıtlamış bir motor, ama Suzuki de iyidir. Tarzına göre seçim yap, ikisini de kullanmak kolay.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
vıteslı motor secmenı onerırım,ybr ıyı motordur.ama fıyatı pahalı gıbı geldı.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Arkadaslara katılıyorum eger vitesliyi kullanamam dersen o ayrı ama bence an 125 yerine ybr tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst