- Katılım
- 23 Tem 2005
- Mesajlar
- 454
- Konu Yazar
- #1
Gecen hafta Dikili bademli koyune yaptıgımız geziyi yazmıstık sizlere. gelen mesajlarınızı ailem gorunce sevke geldiler. İlla tutturdular bizi nebiler koyune goturcekler şelale varmış . Orada şelale ne arar dedim . Guzelim hafta sonumuzu katletceniz dedim ama dinletemedim. Tum ailecek ciktik yola . İzmir - Dikiliye yaklasik 30 km mesafede nebiler koyune gittik . Birden yolun ortasında bir kenara yanastı ondeki kafile . Burdan sonra yuruyerek denildi. Yaklasık 45 dakıka yuruduk . İnsan eli degmemis. Arasanızda bulamayacaginiz yerlerden gectik. İnanin 26 yasındayim ve daha once bukadar eglendigim birgun az rastlanir. İnsanlar boyle maceralar icin uzun yollar katederler. Bizim ise burnumuzun ucuymus. Ailemize sonsuz tesekkurler. Birgun gelmek isterseniz bir bilene ihtiyacınız muhakkak olacaktir:wiinkk: .