Şekerpınar Ömerli Gezisi

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
5 Kasım 2007 Pazar Günü Saat 12.00 de Küçükyalı Çamlık Cafe önünde buluşup sahilden Şekerpınar’a gittik. Şekerpınar’da Recep’in Yeri adlı ocakbaşında iyice dumanlanıp, enfes etleri götürdükten sonra kendimizi yollara vurduk. Akfırat yolundan, Ömerli’ye doğru ilerledik. Kurna köyü civarında model uçak kulübünün üyelerinin uçurduğu uçakları izledik. Sırapınarda kısa bir doğa yürüyüşü yapıp güzel bir göleti keşfettik. Daha sonra Cumhuriyet köyüne doğru ilerleyip Polenezköy’de bir çay içip, Kavacık’tan Kozyatağı’na geldik. Evlerimize dağıldık. Oldukça güzel bir rotaydı. Tavsiye ederiz.

Gezimizin Yol Rotasını görmek için tıklayınız
http://maps.google.com/maps/ms?ie=U...0.983008,29.279251&spn=0.747456,1.277161&z=10

4Kasim07Sekerpinar_00.jpg


4Kasim07Sekerpinar_00map.jpg


4Kasim07Sekerpinar_05.jpg


4Kasim07Sekerpinar_13.jpg


4Kasim07Sekerpinar_18.jpg


4Kasim07Sekerpinar_22.jpg


4Kasim07Sekerpinar_24.jpg


4Kasim07Sekerpinar_30map.jpg


4Kasim07Sekerpinar_31.jpg


4Kasim07Sekerpinar_44.jpg


4Kasim07Sekerpinar_47.jpg
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gezi güzell olmuş
afiyette şeker olmuş:)
nice güzel gezilere diyelim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel olmuş,kendimi yollara vurasım geldi,elinize sağlık
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Güzel gezi olmuş. :) Güzel olmasına güzel olmuşta neden sizleri hiç göremiyoruz orayı çözemedim. İnsan kendinide çeker dimi biraz. :queen: Hep doğal güzellikler. Sizleride görmek isteriz fotoğraf karelerinde.... :cherry: Pirzolaları görünce unuttunuz tabi kendinizi çekmeyi.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Serkancım özellikle koymadık... anladın sen onu :wiinkk:

Aslında aynı rotayı tersten daha erken saatte çıkarak yapmak çok daha güzel olabilir. Dere kenarında kahvaltı ederek geziye başlayıp, 4-5 gibi ocakbaşı kesinlikle mükemel bir günün kapanışı olur.
Artık havalar ısınınca daha kalabalık bir şekilde tekrarlamak dileği ile..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
erdoğan abi çok güzel gezi olmus ama resimler çok az daha fazlasını bekliyoruz sendenn :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal Erdoğan Kardeş, günbirlik bir İstanbul gezisinde harika bir rota:cat:
En kısa zamanda bende uygulayacağım.

Kazasız belasız sürüşler geziler dilerim:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw böyle gezilerde türkiye yi bir başka seviyorum ne güzel yerler var yaw..tebrik ederim güzel gezi olmuş:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst