Şeker Fabrikalarının Satışına Başlandı İki Fabrika Satıldı..

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Anlamadığım, muhalefetin hiçbir yaptırım gücü yokken ihale seansına alınmıyor, ancak seçimlerde oy sayımı yapılan mekana iktidar partisinin bakanı girebiliyor.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Odtü'lü teröristler hazırlık kantinini boykot etmiş. 1 günde istediklerini almışlar.

Biz de zamanında kantin boykotu yapmıştık. 1 ay kadar sürmüştü. Sabahları ücretsiz poğaça ve çay dağıtıyorduk.

Şimdilerde 1 milyonluk hela 1 lira oldu diye seviniyoruz.

https://www.birgun.net/amp/haber-detay/odtu-de-kantin-boykotu-kazanimla-sonuclandi-212562.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Tutgu gıda bilin bakalım kiminmiş?

Mehmet cengiz desem.

Hani şu milletin orasına burasına koyan, recepin kankası.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
kimsenin umurunda değil,
nişasta bazlı şeker ithalatının önünün açılması da ,
sütü dahi ithal edecek hale gelmemiz de,
kimsenin umurunda değil.

konuyu anlamaktan bihaber kapıkullarının bir tepki vermesini beklemek saflık olur.
ağa ne derse o.

obezite ile mücadele altında limonataya ötv konulan,
israf oluyor edasıyla ekmeğin gramajının (zam değil yalnış (!!) anlaşılmasın) düşürüldüğü,
benzinin 1.5 dolara sabitlendiği,
memlekette daha önemli sorunlarımız var. (???)
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Pek ilgimizi çekmese de son çıkarılan torba yasayla Nişasta bazlı, en basit tabirle labaratuvar ortamında üretilmiş yapay şekerden ithalat vergisi kaldırıldı.

Hadi asalım bayrakları, bayram edelim. Tıpkı tekel satılırken yaptığımız gibi.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Pek ilgimizi çekmese de son çıkarılan torba yasayla Nişasta bazlı, en basit tabirle labaratuvar ortamında üretilmiş yapay şekerden ithalat vergisi kaldırıldı.

Hadi asalım bayrakları, bayram edelim. Tıpkı tekel satılırken yaptığımız gibi.

mümkün olduğunca baklava, tulumba, yaş pasta vs. tatlılardan, şekerli içeceklerden ve de paketlenmiş market gıdalarından uzak duralım.

zira basıyorlar glikozu, basıyorlar şurubu, ondan sonra gelsin hastalıklar.

bakın size net bir şey diyeceğim: 2-3 ay önce diyete girdim. tüm şekerli gıdaları ve şekerli içecekleri hayatımdan çıkardım. eskiden sık sık başım ağrırdı. diyetten sonra baş ağrısı kalmadı bende. demek ki o glikoz mahvediyormuş bünyemi yahu!
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Satılan ilk iki fabrika 660 milyon liraya satıldı. Tayyip'in sarayına yapılacak ek binanın maliyeti 650 milyon lira. Milletin ekmek kapısını satıp kendi sarayını büyütüyor. Fabrikaları satılan illerdeki Ak parti oylarını çok merak ediyorum. Gerçi soma orneğinde gördük, bunlar kendilerini yerde tekmeleyenlere bile oy veriyorlar. Ne demişler "Deveye diken insana ....... yaranırmış " .
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
o nasıl ek bina imiş. 650 milyona hayvani arge yapar marka kurar üstüne ralli vb motorsporlarına katılırım.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Itibardan tasarruf olmaz kardeşim. Illa tasarruf olsun dersen fabrikadan yapılır, üretimden yapılır. Saraydan tasarruf mu olurmuş! Yeni turkiye... catlayin da patlayin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tutgu gıda bilin bakalım kiminmiş?

Mehmet cengiz desem.

Hani şu milletin orasına burasına koyan, recepin kankası.

Mehmet Cengiz'e laf yok. Diğerleri gibi A deyip B yapmıyor sonuçta. Adam açık açık "milleti $!&ecem" dedi, kimse "ne demek? bi dakka" demedi, şimdi de dediğini yapıyor. Yanlış bi durum var mı?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Mehmet Cengiz'e laf yok. Diğerleri gibi A deyip B yapmıyor sonuçta. Adam açık açık "milleti $!&ecem" dedi, kimse "ne demek? bi dakka" demedi, şimdi de dediğini yapıyor. Yanlış bi durum var mı?

o laf çok yanlış yerlere çekildi be dostum. bizzat ses kaydını dinledim, orada "bu milleti uçuracağız" gibi bir tabirin argosu sarf edilmişti. fakat mehmet cengiz öyle deyince herkes yanlış anladı tabi, öyle dersen millet ne anlayacak değil mi? bir anlık gaza gelme ile sonuçlanan bir dil sürçmesi diyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst