- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende...
![]()
Metehan abi senin böyle şeylere ihtiyacın yok.
Maşallah o kalıbınla adama bi vursan yarısı boşa gider.
bende...
![]()
Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...
bence biraz daha rahat ve aşırı dikkatli olarak kullanmazsanız diğer araçlarla trafikte kesişmeniz azalabilir motosiklet ve ya otomobil kullanan bayanlar olarak
Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...
bence biraz daha rahat ve aşırı dikkatli olarak kullanmazsanız diğer araçlarla trafikte kesişmeniz azalabilir motosiklet ve ya otomobil kullanan bayanlar olarak
Evet sanırım öyle bide gece alkolünde etkisi büyük oluyodur. Dünkilerin ayık olduğunu hiç sanmıyorum..
Metehan abi senin böyle şeylere ihtiyacın yok.
Maşallah o kalıbınla adama bi vursan yarısı boşa gider.
bende...
![]()
Geçmiş olsun kardeşim.
Bazı yorumları ağzım açık okuyorum doğrusu:silent: Trafikte hayvan içgüdüsü ile hareket eden bir çok 4tekerlekli var...motosiklet üstündeki bayan erkek yorumunu yapanlara şaşıyorum....Öyle ya, Bayan düşer ünkü dikkatsiz ya da ehil değil, erkeklerin dokunulmazlıkları var..onlara bir şey olmaz:bounce: