Şehir magandaları iş başındaydı...

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Normalde bu tip ufak tefek şeyleri buraya yazmazdım ama dün arka arkaya yaşadığım olaylara isyan ettim artık.

Öncelikle köprünün üzerinde sol şeridimde uslu uslu giderken şeridinde giden otobüsten korkup direksiyonu üzerime kıran gri Toyatalı teyzeye,

Köprü çıkışında üsküdar sapağından girdiğimde virajı dönerken inandına ve bilinçli olarak kuyruğuma yapışıp deli gibi kornaya basan selektör yapan dengemi bozduktan sonra sol istikamete sapan beyaz BMW sürücüsüne,

son olarak içinden son ses müzik sesleri duyduğum ve ancak beyaz şahin yada doğan markalı bir araç olduğunu görebildiğim, dimdik ve tek şerit dar bir yokuştan aşağı inmeye çalışırken karanlık olan yolu yağmurun etkisiyle görüşüm neredeyse sıfırken beni duvara sıkıştırıp solumdan geçip yokusun sonunda motoru yatırıp düşmeme neden olan hayvanlara çok teşekkür edip Allaha havale ediyorum.

Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...

Allahtan çok yavaştım motorumun bağcağımın üzerine yatması sonucu pegdeki ve sinyaldeki ufak çiziklerle kurtulmuş ve benimde sadece bacağımdaki ezilmeyle kalkmış olmam teselli edici bi durum :) He bide gecenin köründe allahın kulunun geçmediği bi yerde tek başıma olsaydım sanırım motoru kaldıramazdım taksici amcadan allah razı olsun :rendeer:

2 senedir motor kullanıyorum daha öncede ufak teek şeyler hariç hiç bu kadar insan haytını tehtit edecek durumlarla karşılaşmamıştım. Tam tersi bayan olduğumu gördüklerinde tebrik eden ve yol veren sürücüler vardı genelde hayatımda ama Demekki magandalar gece yolculuklarında kendilerini daha ön plana çıkartabiliyorlarmış

Alalh hepsini bildiği gibi yapsın ne diyim...

Herkes çok dikkatli olsun lütfen...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun Derya, Allah tepelerinden baksın bunların ne diyeyim . Çok şükür önemli bir şey olmamış, bu tiplerin yüzünden motosikletten soğudum.
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
hocam bence saçlarınızı montunuzun içine salın yada toplayın bir nebzede olsa idare eder tabi apaçiliğin sınırı yok
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Çok geçmiş olsun Derya, Allah tepelerinden baksın bunların ne diyeyim . Çok şükür önemli bir şey olmamış, bu tiplerin yüzünden motosikletten soğudum.

Sorma canım yaa bende dün isyan ettim resmen ya hadi üstüne kırarsın bilinçsizce ne biliiym bilmeden farketmeden yapılan şeyler oluyodu trafikte lanet olsun diip devam ediyordum. Ama bu kadar bilinçli olarak üstelik yağmurlu bi havada insan hayatına kastedilmesi nasıl bir zihniyet nasıl bir anlayış bilmiyorum hayretler içindeyim yani... BBöyle olaylarda inan bende çok soğuyorumama sevdiğim bişeydende kopamıyorum işte kolay kolay :pale: Allah beterlerinden korusun hepmizi diyecek bişey yok..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

hocam bence saçlarınızı montunuzun içine salın yada toplayın bir nebzede olsa idare eder tabi apaçiliğin sınırı yok

Yok öyle yaptığında erkek sanıp iki katı sıkıştırıyorlar emin olabilirsiniz. B igün full trafikli E5 de emniyetten giderken jeep önümdeki kurye ve bi ss motoru sıkıştırdıktan sonra kapısını açıp durmama neden olmuştu ve adama sen delimisin beni öldürmekmi istiyorsun dedeğimde "hee pardon yaa bayanmışsın sen geç ozaman" dediği durumlarlada karşı karşıya geldim. Yani naparsan yap çözüm değil..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşım; yazınızı dikkatle okudum. Öncelikle geçmiş olsun. Yıllarını motosiklet üzerinde geçiren bir insan olarak bu tarz olayları hemen hemen hergün yaşıyorum. Bu süreç içinde anlatılacak okadar çok olay var ki ! Sizin gibi günde birkaç olay üst üste... Fakat Yurt dışı ülkelerde yaşadığım zamana ait bir olay anlatın deseniz hiç yok. Neden derseniz orada insanlar kuzu veya melek olarak dünyaya gelmezler. Birincisi hiçbir kimse yapacağı işte veya kullanacağı araçta kesinlikle uzman olmadan buna izin verilmez. (Motosiklet ehliyeti sadece 150 TL. veya otomobil ehliyeti 350 TL. diye ilan veren sürücü kursları yok) İkincisi yasalar ve cezalar okadar çok ağır ki insanlar akıllarının kösesinden bile geçirmek istemezler. (Oralarda paralar ve dayılar kanunları satın alamazlar) Bizler bu konulardan çok uzaklarda olan bir toplum olduğumuz için daha çoook terleriz gibi.. Size tekrar geçmiş olsun..
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
geçmiş olsun bacım.sana bi tavsiye öle tehlikeli durumlarda çek kenara durdur motoru ve apaçinin uzaklaşmasını bekle en güvenlisi bu :cat:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
geçmiş olsun, çok şükür büyük problem olmadan atlatmışsınız.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH yardımcımız olsun biz bayanların özelikle.
eden bulur.
onlarda aynı şeyleri yaşasınlarda anlasınlar insan canının ne değerli, havaya gelmez olduğunu.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
böyle aptalca hareketleri genellikle sonradan görme insanlar yapıyor... herkesin başına bir bekçi koyamayız.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Arkadaşım; yazınızı dikkatle okudum. Öncelikle geçmiş olsun. Yıllarını motosiklet üzerinde geçiren bir insan olarak bu tarz olayları hemen hemen hergün yaşıyorum. Bu süreç içinde anlatılacak okadar çok olay var ki ! Sizin gibi günde birkaç olay üst üste... Fakat Yurt dışı ülkelerde yaşadığım zamana ait bir olay anlatın deseniz hiç yok. Neden derseniz orada insanlar kuzu veya melek olarak dünyaya gelmezler. Birincisi hiçbir kimse yapacağı işte veya kullanacağı araçta kesinlikle uzman olmadan buna izin verilmez. (Motosiklet ehliyeti sadece 150 TL. veya otomobil ehliyeti 350 TL. diye ilan veren sürücü kursları yok) İkincisi yasalar ve cezalar okadar çok ağır ki insanlar akıllarının kösesinden bile geçirmek istemezler. (Oralarda paralar ve dayılar kanunları satın alamazlar) Bizler bu konulardan çok uzaklarda olan bir toplum olduğumuz için daha çoook terleriz gibi.. Size tekrar geçmiş olsun..
Evet haklısınız burda ceza diye bi kavram yok. Allah korusun dün bu üç olaydan biri yüzünden büyük bir kaza yapmış olsaydım tam tersi motosiklet kullanıyorum die beni suçlu bulurlardı heralde... Yapacak bişey yok dikkatli olmak gerek sadece...
geçmiş olsun bacım.sana bi tavsiye öle tehlikeli durumlarda çek kenara durdur motoru ve apaçinin uzaklaşmasını bekle en güvenlisi bu :cat:
Saol canem Selimim apaçinin uzaklaşmasını bekliycek pozisyon yoktuki normalde teehlikeyi sevdiğim zaman zaten değin gib iyapıyorum. Ama her iki olaydada aniden belirdiler arkamda ve sağa çekebilecek ne durumum ne yerim vardı :( işte sonuncuda sağa duvara kadar yapıstım zaten yokusu bitirdiğimde yerdeydim :D baya sağa çektim yani :))))
geçmiş olsun, çok şükür büyük problem olmadan atlatmışsınız.
Evet teşekkürler.
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
Büyük geçmiş olsun. öyle gerizekalılar yüzünden toplum bizim gibi genç sürücüleride nerdeyse aynı kefeye koyuyo. zaten 2 teker kullanmak başlı başına tepki alıyo bide öyle olaylar olunca içinden çıkılmaz bi hal oluyo.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
geçmiş olsun sabahı akşamı yok magandaların fakat devekusu misali karanlık olunca güvende hissedebiliyorlar kendilerini
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hergün motosiklete binenler için alışıldık durumlar oluyor bir süre sonra... Malesef ipini sapını koparan yollara çıkıyor herkes bencil, herkes öncelik benim diye düşünüyor, karşılarındakinin insan olduğunu unutuyor... Zor iş araç kullanmak hele motosiklet kullanmak... Geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Geçmiş olsun. Allah daha beterini Yaşatmasın. ama Sabır Sabır nereye kadar tabi.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
101
bunları polisede şikayet etsen bişey olmuyor çünki polisinde bunlardan farkı yok amir kısmının yani. ben diyorum ama milletin başın saolsun - geçmiş olsundan başka yaptığı bişeyde yok. bizim millet kalın kafalıdır dayaktan anlar, DAYAK TİMİ en iyi çözümdür...
3-5 tanesini benzet , internete koy sonrada medyaya haber et , bak ertesi gün ne haberler çıkıyo : MOTORCULAR TRAFİKTE İTİBAR KAZANIYORLAR
!!!organize herzaman işler!!!
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
213
geçmiş olsun.... Neyapçan artık .... Biz DİKKATLİ OLUCAZ.. Onlar olmuyor.... Şeridin ORTASINDAN GİDİCEN... FARLARINI YAKICAN... Nekadar korna-selektör yaparlarsa yapsınlar PANİK OLMADAN yoluna devam edicen. İlk fırsatta kenara çekicen. Bırak HAYVAN yoluna devam etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst