şehir içi daha az yakıyor :)

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar şehir içi deviri yüksek dur kalk yapmama rağmen 1lt benzine 45km gidebiliyorum fakat uzun yolda 35km anca gidiyor cözemedim halbuki tam tersi olur , uzun yolda fazla basmıyorumda sizce sebebi nedir ?
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Tahmınımce motorun cc si dusukse zorlandıgı ıcın fazla yakıyordur
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
Aracımlada yaşadığım durumdur... Uzun yolda, yolda düzgünce hızlı kullanırken, şehir içinde zaten yol ommamasından dolayı genellikle tatlı sürüşümün nedenidir
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
benimki de şehirler arası daha çok yakıyor. 125cc motorla 100 ile sabit gitmek şehir içi 30-60 arası gitmekten daha yorucu geliyor demek ki benim motora :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
100'lük Cub motorun olsa şehirdışında da az yakardı. Ama bu Cg 100'ler şehirdışı sürüşte 70km üzeri hızlarda çok yakıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst