- Katılım
- 9 Nis 2008
- Mesajlar
- 586
birde koltuk yapısı digerlerine göre daha yarışcı tarzı duruyor
vallah a benim de dikkat imi çekti bu durum , sil üzerindeki yazıları r1 şeklinde kullan............
birde koltuk yapısı digerlerine göre daha yarışcı tarzı duruyor
aynen arkadaşım keşfetme duygularım ileri seviyedeymiş bunu farrkettim :cherry::cherry:vallah a benim de dikkat imi çekti bu durum , sil üzerindeki yazıları r1 şeklinde kullan............
hiç düşünmeden al derim kardeşim bende sıfır aldım cok az yakıyoo cok gidiyoo su an 6000 de daha anahtar vurulmadı bence al