Seger sg125-3

Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
vallah a benim de dikkat imi çekti bu durum , sil üzerindeki yazıları r1 şeklinde kullan............
aynen arkadaşım keşfetme duygularım ileri seviyedeymiş bunu farrkettim :cherry::cherry:
ben repsol a gibi yapmayı düşündüm ama olmaz su hayırlısıyla bi alalım belki ön farının modelini degiştirebilirim fiberden yeniden ufak bi dizayn yapılabilir birde arka kısmındaki demirligi söküp orayıda uzatmak gibi bi planım var inş olur önce su ehliyet işlemlerini halletmek istiyorum yazın sonuna dogru kısmetse alıcam

photoshopta biraz oynama yaptım yeni tasarım daha güzel oldu bence :)

segersg125-3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
Alıntı:sılwes
güzel olmus yirmi besssssssssss...




teşekkür ederim
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
2
arkadaslar bu motor fabrıkası bızım fabrıkanın yanında bence motorları saglam bı de fabrıkanın turkıyede olması guzel hele bursa gıbı bı yerde hemde yedek parca garantısı var bıde 2 yıl sınırsız klıometre garantı var
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yahu Bırakın Bunları Boşa Para Gıt Ybr Al Ne Bılım Apachı Al Honda Al Yanı Neden ılakı Kalıtesı Dusuk Motorlara Tercı Edıyorsunuz Gıttın Yetkılı Servısını Görun Merkez Ofısını Yanı
Kolaymı Okadar Para Kazanmak Emegınıze Yazık Yanlış Anlamayın Arkadaşlar ınan Sızın Dusunupte Yazdım Bunları
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
yaa arkadaşım bu yeni windy s in aynısı yaa.. göstergeler falan herşey aynı... ben olsam gider kanuni alırım.. hiç olmazsa bilindik bi marka... yani servis açısından falan... parana yazık olur.. bende var 1 tane çinli ama ben yeni başladığım için aldım... 1 ay sora hurdaya veririm:)
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
6
bende var seger 125-3

arkadaşım bende var valla çok memnunum eşşek gibi biniyorum banamısın demiyor.ama ben hala motoru açamadığım için şu an 100 yapıyor.alacaksan tavsiye ederim..:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar bilmeyen konuşmasın adamlar motor arızasında motor değiştirdiler başka yapan varmı ben 2 yıldan beri kullanıyorum parça hiç beklemedim karalama yaparken dikkat lütfen motordan da en iyi verimi alabilirsin kardeşim basit bi motor değil
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Motoru kullanip da memnun olan var mi, gorus bildirirseniz memnun olurum.

Ayrica motor Cin mali degil Hindistan mali. Gerci arada ne kadar fark var orasi tartisilir ya.

Bursa'daki fabrika galiba sadece monte ediyormus. Dogru mu bu bilgi acaba?

Son olarak, bu marka 2006'da Turkiye'ye geldi deniyor, daha yeni yani.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
1
hiç düşünmeden al derim kardeşim bende sıfır aldım cok az yakıyoo cok gidiyoo su an 6000 de daha anahtar vurulmadı bence al
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
hiç düşünmeden al derim kardeşim bende sıfır aldım cok az yakıyoo cok gidiyoo su an 6000 de daha anahtar vurulmadı bence al

arkadaşım aradan 2 sene geçmiş, adam alıp çöpe dahi atmıştır. cevap yazarken biraz daha güncel konuları seçin hort yapmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst