Arkadaşlar seger 125-3 modeli var bende kısace özetliyeyim aklınızda soru kalmasın
-taş çatlasa 130 falan yapıyo onu da geçiyo ama 80 den sonrası risk
-titreşimden gtnüz uyuşuyor 60 ı geçtikten sonra titreşime inanamazsınız yok böyle bişey
-kavrama balatası 10 para etmez
-vitesleri zor geçiyor bazen geçmiyor düşme tehlikesi ile karşı karşıya kalıyorsunuz sap gibi
-vites kolu o kadar sert ki sol ayağımdaki kızarıklık bu motoru aldım alası geçimiyor geçmezde
-yakıtta cimri zaten tek tutunacak dalı bu

-cantları esniyor ön maşa esniyor (sağa sola) iki kişi bindiğiniz zaman denge mahvoluyor
-vibrasyonu fazla olan motor fazla dayanmaz bunun için motorcu olmaya gerek yok biraz mantık yeterli
-1300 tl ye aldım görünüşüne aldandım halen sıfır gbi duruyor yakışıklı da kerata
-lastiklerin öyle heybetli durduğuna aldanmayın tam bir çin malı .Kızaklayıp düşmeniz an meselesi yol tutuşu berbat.
-------------------------------
Ama gel gelelim bu motor alınmaz kardeşim bana sorarsanız 1300 tl ye bisiklet alın sürüş keyfine inanamazsınız sağlık yönündende rahatlarsınız
motor alacaksanız yamaha honda ve suzuki den vazgeçmeyin çinliler cazip geliyor ama
inanınki berbatlar o kaliteye o fiyat ta fazla kesinlikle
---bu seger 125-3 ün özellikle vibrasyonu çok fazla demedi demeyin sonra adamı basur eder--
