seçim joyride 200.. peki hangisi..?

Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
81
merhaba arkadaşlar uzun araştırmalar sonucu joyride 200'e karar verdim.
internette falan araştırıorum.3 tane model buldum hangisini tercih edersiniz?

http://www.sahibinden.com/sym_almak_istiyorsaniz_mutlaka_degerlendirin-85WQQaXQQ18655546WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/joyride_200_su_sogutmali_kazasiz-43WQQaXQQ19546538WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/2006_model_2007_temmuz_trafige_cikisli_sym_joyride200-22WQQaXQQ18615742WQQpXQQdisplayitem


yada bildiniz temiz,düşük kilometreli,kazasız kısaca önerebiliceğiniz motor varsa onlarıda değerlendirmek isterim..

paylaşım yapan herkese teşekkür ederim..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Honda Foresight'lara baksana; neredeyse aynı fiyata temizlerini bulabilirsin.
250 cc - 21 BG motor, ön-arka disk, kombine fren, su soğutma
yedek parçaları pahalı ama, bakım periyodu 6.000 kilometre.
bu motorun en önemli artısı, İtalya fabrikasında üretiliyor olması. işçilik ve detaylarında kaliteyi fark ettiriyor.

Örnek; İstanbul'da bir ilan

http://www.sahibinden.com/2005_mode...bin_km_de-84WQQaXQQ20698292WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Ben bu tercihler içerisinden sana tavsiyemi yapayım dostum..Ben olsam 2006 model 9000km de olanı alırdım..Çünkü resimlerde bile bakınca içlrinde en temizi o duruyor..Ama yinede bi gidip bakıp denemek lazım..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ben olsam 3. sıradakini alırdım. 2006 9000 km de olanını. Yanında verdikleri alarm vs, aküyü yenilemiş olmasıda güzel. Servis bakımlarıda Altan Motorda yapılmış, kaliteli bi servis burası. Her kez böyle biliyor yani.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
SYM güzel tercih yapmışsın başın agrımaz benim yanımda honda dan daha kalitelidir. uzun seneler sorunsuz binersin yolda honda daylan falan denk gelirse geçip gidersin 14,5 hp olmasına ragmen 16 hp lik hondayı duymaz bu motor tam uzun yol motorudur.

3. seçenek uygun gibi tabi yerinde incelemek gerek
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
3. secenek bana uygun geldı baktımki yorum yapan arkadaşlarımızda aynı fıkırde demek gözümüz yanılmamış ama yakından görmek ve ustaya baktırmak lazım tabii
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
81
ama diğerleri 3.250 civarlarına çekerken 3.ilandaki hiç indirim yapmıyor..:(
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
291
bana görede üçüncü uygun motor ezilmemiş gözüküyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------

SYM güzel tercih yapmışsın başın agrımaz benim yanımda honda dan daha kalitelidir. uzun seneler sorunsuz binersin yolda honda daylan falan denk gelirse geçip gidersin 14,5 hp olmasına ragmen 16 hp lik hondayı duymaz bu motor tam uzun yol motorudur.

3. seçenek uygun gibi tabi yerinde incelemek gerek

bana hiç denk gelmedi şu methettiğin symlerden bakalım hangisi geçer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst