Dürüst olmak gerekirse hayal ettiğin sonuca ulaşmayacaksın. Scrambler'a benzeyecek ve ilk başlarda belki hoşunada gidecek ama bir süre sonra olmadığını fark ederek kusurlar bulacaksın kendi motorunda. 150MR dan scrambler olması imkansız, kasa olarak buna uygun değil eğer temel olarak 150MR kullanırsan sonuç gg olur. Boxer daha iri kasası ve düz koltuk yapısı ile daha uygun scrambler projesine, zaten daha önce deneyenlerde oldu bu tarz şeyleri. Son zamanlar da cafe racer tutkusu çıktı retro kafası, eskiden de çinlilerden TT custum deneyleri vardı sonuç hep hüsran. Tarz bir şey olsun istiyorsan daha farklı modellere yönelmelisin, çünkü orjinal değilse, orjinal değildir kendini yorar sonunda da üzersin. [Alınma lütfen]