- Katılım
- 17 May 2015
- Mesajlar
- 261
- Konu Yazar
- #1
Şu malum sanayi zinciri, motosiklet zincir konusundan sonra, benim motorun zincir dişli fiyatına bi baktım 485 TL, sonra hesap yapmadan duramadım...
günde iş gel git 60 km yol yapıyorum, haftada bir zincir yağlıyorum, iki haftada bir temizleyip yağlıyorum. temizlik için gaz yağı aldım on numara beş yıldız oldu, jantı falanda siliyorum yepisyeni oluyor... gaz yağı 5 lite 40 tl ki iki üç sene yeter. Hesaba dahil etmeye lüzum yok.
ipone 750 ml zincir yağı kullanıyorum, yapış yapış falan oluyor vs lakin yağmurda bırakmıyor kendini atmada fazla yapmıyor favorimiz. Bunun kutusu internette 59 TL kargosu vs ortalama 65 TL. Bir kutu bir ay bilemedin 3 hafta gidiyor havanın yağmurlu olup olmamasına göre... Bunun aynı zamanda yağlması, temizlemesi falan -titiz adamım- zaman alıyor.
Bunun yerine scottoiler alsam 1000 TL, kafam rahat, 15 ayda kendini amorti ediyor, beş litre motor yağıda sanırım bir sene idare eder beni.
Görüşleriniz nedir, kullanıpda hazetmeyeni, pek bi beğeneni yorumlarını eksik etmezse sevinirim.
Cümleten keyifli sürüşler.
günde iş gel git 60 km yol yapıyorum, haftada bir zincir yağlıyorum, iki haftada bir temizleyip yağlıyorum. temizlik için gaz yağı aldım on numara beş yıldız oldu, jantı falanda siliyorum yepisyeni oluyor... gaz yağı 5 lite 40 tl ki iki üç sene yeter. Hesaba dahil etmeye lüzum yok.
ipone 750 ml zincir yağı kullanıyorum, yapış yapış falan oluyor vs lakin yağmurda bırakmıyor kendini atmada fazla yapmıyor favorimiz. Bunun kutusu internette 59 TL kargosu vs ortalama 65 TL. Bir kutu bir ay bilemedin 3 hafta gidiyor havanın yağmurlu olup olmamasına göre... Bunun aynı zamanda yağlması, temizlemesi falan -titiz adamım- zaman alıyor.
Bunun yerine scottoiler alsam 1000 TL, kafam rahat, 15 ayda kendini amorti ediyor, beş litre motor yağıda sanırım bir sene idare eder beni.
Görüşleriniz nedir, kullanıpda hazetmeyeni, pek bi beğeneni yorumlarını eksik etmezse sevinirim.
Cümleten keyifli sürüşler.