- Katılım
- 24 Eyl 2010
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar beninm yakıt sıkıntım var ... geçen ay statör arıza yaptı değiştirdim fakat sonra benin ortalama 5 lt benzinle 180 km giden motor 100 km ye düştü motorum 150 lik scooter!!! bu konuda yardımcı olursanız ! yani ustalara soruyorum kimi statör orjinal değilse yeni takılan kendi uyumlu takımı olmadığı için yakıt artar diyo kimi alakası yok,,,kafam allaak bullak yaa lütfen bi yardımmm :silent::silent::silent::silent:[B][/B]:silent: