scoterde statör değişiminin yakıta etkisi olurmu

Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar beninm yakıt sıkıntım var ... geçen ay statör arıza yaptı değiştirdim fakat sonra benin ortalama 5 lt benzinle 180 km giden motor 100 km ye düştü motorum 150 lik scooter!!! bu konuda yardımcı olursanız ! yani ustalara soruyorum kimi statör orjinal değilse yeni takılan kendi uyumlu takımı olmadığı için yakıt artar diyo kimi alakası yok,,,kafam allaak bullak yaa lütfen bi yardımmm :silent::silent::silent::silent:[B][/B]:silent:
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
137
bildiğim kadarıyla motor biraz devirli bir hal alıyor (seri oluyor) yakıt sarfiyatıda biraz artıyor sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

motorun ne markaysa o markanın servisine veya 'usta' bir motorcuya git ve bazı ustayım diye geçinen kişilerde dandik yan sanayi yedek parça satabiliyor orjinal değildir.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
ben ce yakıta bi katkısı yok.tamamen psikolojik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst