- Katılım
- 26 Nis 2019
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Hekese merhaba ben Baran Çiçek bu forumdaki ilk konum öncelikle kendimden bahsedeyim 20 yaşında genç bir kardeşinizim ve burda sizler gibi tecrübeli abilerimden ablalarımdan kardeşlerimden bilgiler almak için üye oldum şimdi müsadenizle soruma geçeyim ben Küba Süperliğt 200 motor almayı düşünüyorum ve bunada kask olarak Scorpion EXO-Combat Moduler Kask ı almayı planlıyorum fakat ne kadar araştırdıysamda hiç detaylı bilgi bulamadım acaba aranızda bu kaskı kullanmış yada deneme şansı olmuş olan kask hakkında bilgisi olan birileri varsa beni aydınlatabilirse sevinirim kaskın özellikleri aşşağıda videoda anlatıldığı gibi malzeme kalitesi sizce nasıl? özellikleri iyimi? yedek parçasını bulabilirmiyim? ve scorpion iyi bir markamıdır? yardımcı olursanız sevinirim hepinize selamlar...
Video : https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=_qgU8UNpyfI
(Ek bilgi: Uzun yol veya aşırı hız yapmayacağım genellikle kısa mesafe şürüşleri olacak yazları antalyada kullanıcam kışlarıda istanbulda kullanıcam)
Video : https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=_qgU8UNpyfI
(Ek bilgi: Uzun yol veya aşırı hız yapmayacağım genellikle kısa mesafe şürüşleri olacak yazları antalyada kullanıcam kışlarıda istanbulda kullanıcam)
Son düzenleme: