Scorpion EXO-Combat Moduler Kask

Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
11
Hekese merhaba ben Baran Çiçek bu forumdaki ilk konum öncelikle kendimden bahsedeyim 20 yaşında genç bir kardeşinizim ve burda sizler gibi tecrübeli abilerimden ablalarımdan kardeşlerimden bilgiler almak için üye oldum şimdi müsadenizle soruma geçeyim ben Küba Süperliğt 200 motor almayı düşünüyorum ve bunada kask olarak Scorpion EXO-Combat Moduler Kask ı almayı planlıyorum fakat ne kadar araştırdıysamda hiç detaylı bilgi bulamadım acaba aranızda bu kaskı kullanmış yada deneme şansı olmuş olan kask hakkında bilgisi olan birileri varsa beni aydınlatabilirse sevinirim kaskın özellikleri aşşağıda videoda anlatıldığı gibi malzeme kalitesi sizce nasıl? özellikleri iyimi? yedek parçasını bulabilirmiyim? ve scorpion iyi bir markamıdır? yardımcı olursanız sevinirim hepinize selamlar...

Video : https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=_qgU8UNpyfI

(Ek bilgi: Uzun yol veya aşırı hız yapmayacağım genellikle kısa mesafe şürüşleri olacak yazları antalyada kullanıcam kışlarıda istanbulda kullanıcam)
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Baştan belirteyim, ilk defa görüyorum bu kaskı :)
Yıllarca çene açılır kasklara bile mesafeli durarak, şimdilik sadece şehir içi kullandığım için çene açılır kask kullanmaya başladım.
Teknoloji ne kadar gelişse de, tam kapalı kaskların dışındaki kasklar pek güven vermiyor bana. Güvenlik standartlarını karşılıyor olabilirler,ama Allah korusun bir kaza anında kaskın darbeyi nereden alacağını biz seçemiyoruz.
Ama dediğin gibi şehiriçi düşük hızlar için yinede şans verilebilir.
Umalım ki bir kullananı çıksın da hepimizi aydınlatsın :)
 
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
11
yorumunuz için çok teşekkür ederim umarım kullanan yada kask hakkında bilgi sahibi olan birisi çıkar bende ona göre tercihimi yapma şansı bulurum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst