Scorpion Exo-700 Kask

Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
arkadaslar scorpion exo 700 kaskını almayı düşünüyorum şu renk değiştiren bukelamun kaskın modeli.. renk değiştiren olması şart değil tabi benim için.
kullanan var mı bu modeli ne düşünüyorsunuz. 1,70 kg ağır mı bir kask için? fiyatı motomax de 350 lira
http://www.motomaxonlineshop.com/main/scorpion_exo700_white_chameleon_kapali_kask-pmu1063.html

exo700 dışında aklımdaki diğer kasklarda scorpion exo450 ve nolan n84
exo450 sharp'da 3 yıldız almış ve exo700den bir yıldız geride..bu ne kadar belirleyici bilmiyorum gerçi ama..
ayrıca exo700ün materyali fiberglass exo450nin ki poli karbon
exo700 1,70 kn exo450 1,6 kg
ve exo700 50 lira daha pahalı motomaxde
http://www.motomaxonlineshop.com/main/scorpion_exo450air_gourou_kapali_kask-pmu601.html

nolan n84 ise bu ikisine göre çok daha hafif.. 1,45 kg
fiyatını tam hatırlayamıyorum..pekde düşünmüyorum açıkçası ama iyi bir kask olduğunu bildiğimden alternatif olarak bulunduruyorum aklımda.
yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..
öncelikle exo700 hakkındaki yorumlarınızı
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bende bu kasklardan düşünüyorum alıpta kullanan varmı ben gözlük kullanıyorum bunda gözlük için kanal varmış gidip inceleyecem sağlam bilgi edinmem lazım
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
1700gr çok ağır.. Ben exo 750 kullanıyorum ve çok memnunum.. Exo 700 neden bu kadar ağır anlamadım nereden öğrencinin 1700gr olduğunu.. Bir yanlışlık olmasin
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
1700 gr konusunda bir yanlışlık olabilir..sharpda yazan ağırlık bu fakat burada yazanların gerçeğiyle uyuşmadığına daha önce şahit olmuştum bir kaç kez.
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/scorpion-exo-700

peki exo750 kaskınızdan memnunmusunuz..birbirine yakın özellikleri olduğunu düşünüyorum exo700 ile

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

bende bu kasklardan düşünüyorum alıpta kullanan varmı ben gözlük kullanıyorum bunda gözlük için kanal varmış gidip inceleyecem sağlam bilgi edinmem lazım
izlenimlerinizi benimle de paylaşırsanız sevinrim inceledikten sonra
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yukarıda yazdığım gibi gayet memnunum, kalın saplı güneş gözlüğüyle kullanabiliyorum, ama tint black vizor aldigimdan beri gerek duymadim
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
Motomaxin sitesindeki yorumda kask icin renk degistirdigini soylemis biri bilgisi olan var midir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst