Scooter'larda geldi.

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
jUCu9P.jpg

0y0gGk.jpg

nu6uXr.jpg

7LJbCb.jpg


SYM nin fiyatını bilen ekleyebilir.

İki konuyu birleştirmeyi bilmiyorum. O yüzden ayrı konu açtım.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Elinize saglik cok guzel calismalar. Bu arada Fizy cok siritmis orada. Fizye kadar oraya koyacak baska motorlar vardi.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Evet ama bu sefer yamaha ya uymuyordu. Genellikle japonlari baz alıyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sym MaxSym 400'ün 2015 modeli yok stokta olanların hepsi 2012 model. Ek bilgi olarak bulunsun.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Fizy yerine spacy alfa konulabilirdi sonuçta fizy hakkaten de paketçi motoru diğerleri biraz daha günlük kullanıcı için.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda'nın 110-125cc bütün scooterları Gta Vice City'den fırlamış gibi, 80'lerin tarzı var :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
Abi şunları koymayın şöyle ortalık yere. Alan var alamayan var. :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
dct ,cvz şanzıman,otomatik v kayış farkı avantajı nedir bilen var mı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst