scooterlar hakkında yardım lütfen...!!!!

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
komik bi durum yok kardeş. abartı dedigim gidip de bi motora 10 bin 20 bin verecek degilim . dier komik dedigin konuya gelince davayı sen cıvıttın kardeş .iki kişi bine bilecegimiz cekecek bi motor dedim . yoksa 100 ccde cekiyo 1300 cc de. komik dedigin konuda komik duruma düşüyorsun kardeşim . TAVSİYEN İCİNDE T.EDERİM . AMA SCOOTER DÜŞÜNÜYORUM .


BÖLE ABUK SUBUK ŞEYLER YAZACAKLAR HİC YAZMASIN KARDEŞİM .!!!

1 cisi senin kardeşin değilim
2 cisi konu açarken anlaşılır ve açıklayıcı olursan insanlar ne istediğini tam olarak anlayabilir ve yerinde tavsiyelerde bulunabilirler,
3 cüsü yazdıklarını komik bulmam doğal bir durum , yazdığından anladığım çıkardığım özü söylemeye çalıştım ,dalga geçmeye değil...

4 cüsü makara yapmak değildi maksadım hele cıvıtmak hiç değil..
5 cisi buradaki tüm üyeler her yere belirli edep ve adap kurallarınca yorum yazı düşünce belirtme özgürlüğüne sahipler ..
6 cısı büyük harflerle yazı yazmak yasaktır..
7 cisi abuk subuk diye gördüğün şey abuk subuk gibi görünür ama doğrudur özünde ...
8 cisi yorum yazanlardan 3 kişi söylemek istediğim şeyi zaten söylemiş,
tam olarak ne kadarlık bir motosiklet ??????

9 cusu da sürçü lisan ettisem affola yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdimse özür dilerim...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
cbf düşünmüyorum kardeşim. cünkü tek ben degil kardeşimde sürecek. ve vitesli sürecek kadar bilgisi yok . ögrenmeye kalkıssa bu sefer ya düşecek biyerinı kıracak yada yolda felan birine carpacak allah korusun. zatların artı oldugu zaman arka fren problemi oluyormus . kampana oldugu icin tutmuyormuş. bide motorlara şişme konusu mevzu oluyor. zat uzun yolda şişermi acaba ? yakıt tüketimi 100km/ ? lt acaba
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Hava soğutmalı neredeyse bütün motorlar şişer 100 km de bir durup dinlenmesi lazım motorun. Arka frenin kampana olması tutmamasını gerektirmez sadece disk frene göre daha yavaş durdurur.

Bence siz dylan 150 den vazgeçmeyin derim :cat:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Hava soğutmalı neredeyse bütün motorlar şişer 100 km de bir durup dinlenmesi lazım motorun. Arka frenin kampana olması tutmamasını gerektirmez sadece disk frene göre daha yavaş durdurur.

Bence siz dylan 150 den vazgeçmeyin derim :cat:

dayland lar su sogutmalımı ?:silent:
 
Katılım
22 Haz 2011
Mesajlar
5
benim şahsi kanaatim bahsettiğiniz motorların hiçbiriyle özellikle çin mallarıyla kesinlikle 100km den daha uzak yere gidilmez. daha doğrusu gidilmemesi gerekir çünki her an yarıyolda bırakabilirler 2 kişi yollarda perişan olmak var bide allah korusun

bence en azından su soğutmalı bi motor olması şart. biraz daha para biriktirip sym 200 yada 250cc lik biseyler alabilirsin uzun yolada rahatlıkla çıkarsın
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Sym joyride evo 200.
Senin bütçen limitlerinde sanırım 3 aşağı 5 yukarı. Çinlilerden kat be kat iyidir. Çok ama çok uzun yola gelmez ama uzun yol yaparsın. İkinci elleri 3000'den başlıyor.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
cok saol ertanos kardeşim... bakıyorum motora . arkadaşlar verdiginiz motor markalarının yakıt tüketimi hakkında az bilgi verirseniz cok sevinirim
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
murat o zaman arkadaşların yazdığı gibi sym ve kymco gibi kaliteli uzak doğu scooterları işini görecektir. Ben sana o zaman direk motor markası ve modeli değilde baktığın motorlarda olursa fayda göreceğin özellikleri yazayım!

1 rahat bir oturuş pozisyonu
2 büyük lastik çapı
3 su soğutma
4 enjeksiyon
5 arka fren disk
6 arkada çift amortisör
7 güzel bir koltuk altı bölme yada arka çanta
8 kaliteli bilindik markaların lastikleri (michelin, metzeller, dunlop,v.b.)

ben sıralamayı kendime göre önem sırasına doğrultusunda yazdım.! zaten lastik arka çanta sonradan ilave edebileceğin özellikler ama ilk altı madde alırken dikkat etmen gereken, değişimi olmayacak başlıklar! kolay gelsin...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
murat o zaman arkadaşların yazdığı gibi sym ve kymco gibi kaliteli uzak doğu scooterları işini görecektir. Ben sana o zaman direk motor markası ve modeli değilde baktığın motorlarda olursa fayda göreceğin özellikleri yazayım!

1 rahat bir oturuş pozisyonu
2 büyük lastik çapı
3 su soğutma
4 enjeksiyon
5 arka fren disk
6 arkada çift amortisör
7 güzel bir koltuk altı bölme yada arka çanta
8 kaliteli bilindik markaların lastikleri (michelin, metzeller, dunlop,v.b.)

ben sıralamayı kendime göre önem sırasına doğrultusunda yazdım.! zaten lastik arka çanta sonradan ilave edebileceğin özellikler ama ilk altı madde alırken dikkat etmen gereken, değişimi olmayacak başlıklar! kolay gelsin...



cok cok teşekkür ederim abi . bunları dikkate alacam .
cok iyi oldu..!! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst