Şahsen;
Scooter da keyif alamıyorum.
Zevk için bineyim gezeyim diyemiyorum.
Ekipman bile hamallık gibi geliyor.
Tatmin etmiyor, yatmıyor, korkutuyor vs..
Vitesli ve güçlü olunca keyif geliyor
Heyecan geliyor
Hevesle ekipmanları kuşanıyorum
Yatıyor, bağırıyor, ön teker yerden kesiliyor
Araçları 6 dan 4 e çekip ani bir atakla sollayabiliyorsun
öyle işte.. :flower: