Sat kurtul
merhaba,
revival 50 scooter'ımda 10" lastik var ve sürüşte pek güven vermiyor bana. bunu daha büyük jant/lastik ile kullanmam mümkün müdür? artıları ve eksileri ile birlikte yorumlarınızı bekliyorum
10" yerine 12" takamazsın. 50cc lik scooterdan ne bekliyorsun ki, ne kadar ekmek o kadar köfte.
BEN KAYİMÇO aldım 16" eşşek gibi tekerleri var memnunum ağam