Scooter'da 10" yerine daha büyük jant/lastik kullanımı?

Katılım
28 Ağu 2018
Mesajlar
10
merhaba,

revival 50 scooter'ımda 10" lastik var ve sürüşte pek güven vermiyor bana. bunu daha büyük jant/lastik ile kullanmam mümkün müdür? artıları ve eksileri ile birlikte yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
28 Ağu 2018
Mesajlar
10

yanıt bu kadar basit olamaz sanırım :) ben motoru sevdim. 2 haftalık süreçte motorumla keyifli zaman geçiriyorum. hız derdim yok, bir tık daha küçük olması manevra alanı sağlıyor o da iyi birşey sanırım. yani satmaktan çok daha fazla vakit geçirmek istiyorum
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
merhaba,

revival 50 scooter'ımda 10" lastik var ve sürüşte pek güven vermiyor bana. bunu daha büyük jant/lastik ile kullanmam mümkün müdür? artıları ve eksileri ile birlikte yorumlarınızı bekliyorum

10" yerine 12" takamazsın. 50cc lik scooterdan ne bekliyorsun ki, ne kadar ekmek o kadar köfte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BEN KAYİMÇO aldım 16" eşşek gibi tekerleri var memnunum ağam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1489501318_0_4.jpg


aşkım benim o biniyorum üstüne vuruyom kırbacı vuruyom kırbacı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst