SCOOTERcılar bi yardım

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam bizim bir arkadaş scooter aldı. Haliyle geldi bize sordu viraja nasıl girilir, fren nasıl yapılır incelikleri nasıldır diye. Ee senelerdir biniyoruz ama açıkçası scooterden hiç anlamam. Şimdi bi anlatı verin bununlada virajlara bizinkiler gibimi giriliyor, ne bileyim ayaklarının arasında bişey yok insan düşermi öyle yatarak girse, işte bunun gibi bilgiler verirseniz bende arkadaşa anlatayım.
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
sımdı arkadasım bende scooter kulladım benım bıldıgım kadarıyla motoru yavas yavas yatıracaksın dıkkatlıce donup duzeleceksın ben hep oyle yapıyorum gusel oluyo by:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst