- Katılım
- 21 Kas 2017
- Mesajlar
- 1,121
kari kiz tavlamak istiyosaniz chopper
rahat etmek istiyorsaniz scooter
butun ortaminiz erkek olsun istiyorsaniz racing
sehir ici fare gibi gezmek istiyorsaniz naked
eglenmek istiyorsaniz SUPERMOTO alin
Karı kız için gibi tabirleri hoş bulmasam da şöyle bişey yazmak geldi içimden.
Ne karı kız için, ne ortam için motor almayın bence. Kendinizi nasıl daha iyi hissedeceksiniz, sizin ihtiyaçlarınızı hangi karşılar ona göre alın. Ben mesela yakıta çok önem veriyorum motorda. Çook yakan bi arabam olduğu için today aldım, tipinide seviyorum. Birde ss makina hayranlığım var ama yeterli şöförlüğüm ve cesaretim olmadığı için 2.motorumda tercihi r125 den yana kullandım. Çok şükür istesem 600lük 1000lik makinayı alabilecek maddi gücüm var ama bana fazla olduğunu biliyorum şimdilik