Scooter tarzı güzel bir motor

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle kendimden bahsedeyim biraz, Üniversite öğrencisiyim A2 ehliyetim var ve artık kullanmak istiyorum.Yaş 24 boy 180 kilo 72

Cebimi yakmayacak bir scooter arıyorum, istanbulda daha önce hiç motor tecrübem olmadı o yüzden vitesli ile hemen başlamak istemiyorum gözüme kestirmiş olduğum 2 tane motor var bunları referans göstererek sizden yardım istiyorum.

1)- Kanuni Deer : Görüntü olarak benim gibi bir üniversite öğrencisi için güzel duruyor fakat aldıgı yorumlar nedeniyle uzak duruyoeum.



2)- Bisan Teos : Görüntüsü deer gibi hoş fakat yeni bir motor oldugu için bilemiyorum.




Bana bu motorlar yada bunlara benzer motorlarla ilgili bilgi verebilir misiniz?

Bütce 2500Lira :/
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
o paraya sıfır mondial drift 125 veya 2.el mc-x 150,vulture 150 tavsiyemdir. hemen alışırsın vitesliye sorun olmaz. görüntü olarakda çok daha iyiler
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hiç binmdiysen möotora scooter tersıh edilir fakat deerin parca fiyatları oldukca yuksekmıs . bu yuzden tavsiye etmem . drifti bende oneririm motor kalitesi olarak scooterdan iyidir satarken cabuk satarsın parca derdi olmaz . ve koruma demiri takabilirsin dusersen motora zarar gelmez .
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
biraz irisin.drift altında biraz küçük kalabilir. mc-x 150 daha iyidir :wiinkk: kullanıcısı olduğumdan biliyorum...
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
daha önce scooter çok sürdüm ama vitesli çok sürmedim acıkcası ondan vitesliye karsı biraz soguk yaklasıyorum, hemen alısırsın filan derseniz onuda tercih edebilirim :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
122
hemen alısırsın derken kullana kullana ilkte kalkısı yapmayı ogrendikten sonra gerisi gelir 1.80 boy a 150 mcx oneririm
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Adam scooter önerin demiş, kamyon öneren var.


vitesli ile hemen başlamak istemiyorum demiş.yani vitesli istiyor ama kullanamamaktan çekiniyor diye anladım ben. ne var bunda ? sanki goldwing önerdik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

daha önce scooter çok sürdüm ama vitesli çok sürmedim acıkcası ondan vitesliye karsı biraz soguk yaklasıyorum, hemen alısırsın filan derseniz onuda tercih edebilirim :)

scooter tecrüben varsa işin daha kolay. trafikte zorlanmazsın o zaman. en geç 3 günde trafikte akarsın 150 lilik vitesliyle
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadasım harici model istersen. asya 150 t19 a var bende. 2000km de. garantisi devam ediyor. tip olarak googleden incele. ufak değil. vitesli motora geçiş için satmayı planlıyorum yaz başında. henüz ilan olusturmadım. fiyat 1600 civarı veririm diye düşünüyorum cabuk satılsın diye. ilgilenirsen özel mesaj atarsın motorun fotoraflarını garanti belgelerini vs gönderirim. en kısa zamanda dilediğin motora kavusursun insallah
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
43
1.89 boy ile motoran sport 125 kullanıyorum,ilk şanzumanlı tecrübem.Altımda inan bmx gibi duruyor ama umrumda mı değil.bu tutku bunların önüne geçiyor.Daha önce scooter tecrüben varmış,125 yada 150 cc ile de başlayabilirsin.
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
arkadasım harici model istersen. asya 150 t19 a var bende. 2000km de. garantisi devam ediyor. tip olarak googleden incele. ufak değil. vitesli motora geçiş için satmayı planlıyorum yaz başında. henüz ilan olusturmadım. fiyat 1600 civarı veririm diye düşünüyorum cabuk satılsın diye. ilgilenirsen özel mesaj atarsın motorun fotoraflarını garanti belgelerini vs gönderirim. en kısa zamanda dilediğin motora kavusursun insallah



bana çok kaba geliyor o modeller, zevkler ve renkler tartısılmaz tabi teşekkür ederim teklif için.


Drift 125 ve mcx 150 gerçekten güzel duruyor, bunlardan biri olabilir zaten ancak bu parayla :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
rica ederim. benim henüz acelem yok.. umarım kısa zamanda motoruna kavusursun
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco Agility 125? katır gibi sağlamdır ve kendi ebatlarında hızı iyidir..

Vitesliye alışırsın ama, rahat ol.. O zaman da Vulture öneririm. Şekli hoş, öğrenci adamsın, sana gider :wiinkk:

Anladın sen onu :bounce:
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
an itibariyle vitesliden vaz geçtim zaten, kymco'nun kalitesini biliyorum ama agility'nin benim koydugum motorlarla hiç alakası yok, üniversite öğrencisiyiz abi :) az da şeklimiz olacak @Ozan Bey anlamış beni
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
122
an itibariyle vitesliden vaz geçtim zaten, kymco'nun kalitesini biliyorum ama agility'nin benim koydugum motorlarla hiç alakası yok, üniversite öğrencisiyiz abi :) az da şeklimiz olacak @Ozan Bey anlamış beni
ben sana fiddle II 125 yada cinli de soylersem 125 zn znu oneririm goruntu olarak eger bu tarzı seversen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst