Scooter Mikrobu

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
79
arkadaşlar selam...
çok yakında ben de scootercılar kervanına katılıyorum.
honda today 50 ile başlayacağım.
yeri burası değil ama bunu kullanan arkadaş var mı ?
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
SCOOTER MIKROBU NE HOCAM YA :queen:
ABİ BU BAŞLIK OLAYINDA SON NOKTAYA AKIYORUZ UFAK UFAK ???

BÜNYEM KALDIRMIYO ARTIK, FULL DOLDUM BAK

SARALIM EN GÜZELİ GEYİĞE
HELE HELE :queen:
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
79
bu iyi huylu mikrop bilader :)
çin malı, gelip geçici değil.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
golfy hoş geldin dostum burda her türlü motorcu var today 50 ci de çok bildiğim kadarıyla hiç merak etme yanlız kalmazsın!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst