Nitro arkadaşım valla iyi yapmışsın. Kar, yağmur ve çamurda motosiklet kullanmanın zevki ayrıdır. Sana tavsiyem bahar aylarında baktın yağmur yağıyor atla motora biraz dolaş. Zevki olduğunu anlayacaksın...:cat:
Güzel gezi olmuş ,
Bende de var bi scooter , ama mevcut çin malı dişşiz lastiklerle ,
Karda rahat gideceğimi sanmıyorum .
Güzel kareler yakalamışsın paşam...Scooter keyfi karla birleşince
donsanda vız gelir bence...