SCOOTER Kıyaslama Düşüncelerinizi Alalım

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
1
Evet arkadaşlar scooter almayı düşünüyorum araştarmalarım sonucunda şu 3 modelde kaldım sizce hangisi işyerim 10km uzaklıkta işe gidip gelmek için kullanacağım yakıt yönünden tasarruflu bişey olmasını istiyorum iki kişi bindiğindede ıkınmayan bir model olsun istiyorum.
Benim düşündüğüm modeller şunlar

Mondial 150 ZC
Monero Angel 150
Asyamotor AS 150 T19A

Bu 3ü arasında kaldım asya motor fiyat olarakta biraz yüksek aslında. Sizin düşünceleriniz nedir hangisini tercih ederdiniz yada kardeş şunu alsan senin için daha iyi olur diyebileceğiniz bi model varmı.

KONYA - ORHAN
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hepsinin motorları aynı
Birbirleri ile aynı parçalara sahipler
Tek farkları kasalarındaki değişiklikler ve markaları
Bence en ucuzunu al karlı çıkarsın
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
aralarında kanuni derim servis daha fazla ama digerleride olabilir zor bir kıyaslama yapmamızı istiyorsun... cünkü hepsi aynı...:queen:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
ben de 150 zc var 850 km su an ve gayet de memnunum, asya motorun tipi çok kötü geliyor bana, monero ise klasik scooter modeli yani hiç beğenediğim bir tipe sahip scooter, yine aralarında en heybetli görüntülü 150 zc'dir arkadaşım. eğer zc alacaksan gidip de buzdolabı çamaşır makinası satan yerlerden alma, git bi mondial yetkili bayisinden al, çünkü ön tarafta küçük bi montaj hatası oluyor.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Hepsi aynı aynı motora sahip az yaksın ii gitsin dersen monero al cünkü obürleri agır olduundan hem cok yakıyo hemde performans düsüyo öbürlerinin sekline aldanma....
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
asya motor biraz daha buyuktur ben 3 yıldır asya kullanıyorum bi sorunum çıkmadı şuan için ama ben olsam fiyatına bakarak mondialı alırım tipide güzel birşey
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu gibi birbirinin aynısı motorlarda en mantıklısı, en ucuzunu ve de servisi sana en yakın olanını almaktır.
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
60
birde 150 hsye bak derım ucuyor resmen daha demın gezdık arkadasla rahat 100 e cıktık duz yolda dahada cıkardık
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
38
Yeni Bir Mosel Ar150t

Evet arkadaşlar scooter almayı düşünüyorum araştarmalarım sonucunda şu 3 modelde kaldım sizce hangisi işyerim 10km uzaklıkta işe gidip gelmek için kullanacağım yakıt yönünden tasarruflu bişey olmasını istiyorum iki kişi bindiğindede ıkınmayan bir model olsun istiyorum.
Benim düşündüğüm modeller şunlar

Mondial 150 ZC
Monero Angel 150
Asyamotor AS 150 T19A

Bu 3ü arasında kaldım asya motor fiyat olarakta biraz yüksek aslında. Sizin düşünceleriniz nedir hangisini tercih ederdiniz yada kardeş şunu alsan senin için daha iyi olur diyebileceğiniz bi model varmı.

KONYA - ORHAN

AR%20150%20T.jpg


BU DODELİDE İNCELE Bİ SOR ARKADAŞIM.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
mondial tabiki...

çinli tayfanın en dayanıklısı ve en kalitelisi tartışmasız mondial'dir.
parça-servis hiç sorun yaşamazsın, bakımını düzgün yaparsan da uzun yıllar kullanırsın. bir yılda dağılır dedikleri zat 150'ye 3 yıl 10bin km bindim, halen kardeşim biniyor, parasının karşılığını fazlasıyla veriyor.

çinli almak zaten risk, bir de ucuzuna kaçıp abidik marka alma derim. mondial 2-3 yıldır Türkiyenin en büyük motosiklet markalarından biri.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Asyamotor AS 150 T19A

bu güzel makina ama tek renk ve rengi kırmızı.. üzerinde birazcık desen ve bi kaç atraksiyon yaparım dersen budur. hatta sitede nitrous81 isimli kullanıcının motorunu incelersen gayet şık olduğunu görebilirsin.
Teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
illa 150 cc alacam diye kafa patlatıyorsan honda dylan 150 ye bir bakk istersen..
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
42
Biraz daha para biriktir burgman 400 al Derim ben kafan rahat eder en azından ikinci el al 5500 6000 ytl ye güzel bişey bulursn istedigin zaman bas karsa git :p 10 numara makina :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst