scooter için yardıma ihtiyacım var !

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar pıaggıo x8 kullanmaktayım bu akşam farkettimki motorum 80 km yi geçince belirgin bir şekilde arka taraf yalpalamakta(lastik patlat gibi)
merak ediyorum sorun ne olabilir acaba ?:silent:
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
45
motor takozları olabilirmi ?? pıaggıo dada öle bişe olcağınıda zannetmiorum ama benimki bir tahmin sadece..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arka lastiğim biraz silik yani değişmesi gerek ama ondan olabilirmi ?
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
45
ehh o zaman biraz gezme ihtimali olabilir...bir ara servise uğrayın bence tehlikeli bir durum oluşmasın..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Telleri kırılmıştır içindeki onlarda balans yapıyordur:cat:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
16.000 km ilk lastikleri.
bide 2 hafta kadar önce bir çividen ötürü fitil attırmıştım.

dunlop marka lastik buldum 72 tl nasıl alsammı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
arkadaşım bence piaggio gibi kaliteli bir motorun sorununu en iyi servis çözer. Ne olursa olsun bence bi servise danış..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
16.000 km ilk lastikleri.
bide 2 hafta kadar önce bir çividen ötürü fitil attırmıştım.

dunlop marka lastik buldum 72 tl nasıl alsammı ?

Dunlop hakkında bilgim yok bende Michelin pilot city var tavsiye ederim..16000 km de arka lastik ömrünü tamamlamıştır:)Alırken üretim tarihine bakmayı unutma..
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Pirelli GTS serisini öneririm benim makinede var 23-24 serisi mükemmel üstelik benimki 500 cc zemini çok iyi kavrıyor bi bak derim.:rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
ferco ile telde görüştüm büyük ihtimalle mafsallardan diyor :(
ve 200 tl civarı hay allah çok değilmi?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bunun gerçekten mafsallardan olup olmadığını kontrol edemezmisin ?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastik değişiminden sonra tekerlek balansını yaptırmayı unutma:cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
165
Arka lastiğin balon yapmış olabilir, park ayağındayken gaz ver her iki taraftan göz kontrolu yap, büyük bir olasılıkla lastikten.

lastikte prelliden şaşma, sanırım 130 ytl civarı da fiyatı var.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Motorun ön tarafında alt bölümde görülen iki adet bağlantıda boşluk olduğunu gösterir bu sorun..bu boşluk gerçekten bahsettiğin gibiyse motosikleti orta ayak üzerine alıp arka tekerleği sağa sola salladığında anlayabileceğini düşünüyorum...

http://www.myscooter.com.au/piaggio/HyS.jpg
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bir deneyip geleyim hemen :)

denedim ama elle oynayacak gibi değil :)
sallanma yok gibi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst