- Konu Yazar
- #1
herkese merhabalar defalarca aynı soruyla karşılaşmıssınızdır ama motorlarla ılgılı en deneyımlı kişiler burda o yuzden bende tavsıyelerınızı beklıyorum.yaklaşık 3 yıla yakın scooter 150 lık motor kullanıyorum.ehliyetimin olmadığını ıtıraf etmeliyim
nedenine gelınce gittiğim kurstaki kadın dalga geçmişti almadım bende.şimdi cruiser motor almak istiyorum etrafımda kimsede olmadığı için vitesli motor kullanmadım ama kullanabılecegımden emınım.60 kılo 1.65 boynda bı bayana cruiser motor onerır mısınız